GOT-nieuwsgroepen

Pagina: 1
Acties:

• SirBlade
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 17:27
heeft er ooit iemand aan gedacht om GOT ook op usenet te zetten. Persoonlijk vindt ik nieuwsgroepen altijd prettiger dan forums.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

euh verkeerde plek :)
Move to LA please :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Naar [forum=15] ermee ;)

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
het heeft toch een beetje hetzelfde doel?

en als het zou komen zou het waarschijnlijk vol met warez staan. (niet dat ik dat zo'n ramp zou vinden ;) )

En ik vind (zullen vast heel veel mensen oneens met me zijn) dat een forum meer "sfeer" heeft, voor zover je van sfeer kunt spreken.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 12:55

Tim Schuhmacher

abasios

Denk dat er wel wat meer argumenten zullen moeten komen, wil er over gedacht worden. Tegenover dat jij het prettiger vind, is er vast wel iemand die het niet prettig vind.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind het vooral niet prettig dat het dan echt openbaar wordt... Nu hebben we er relatief goede controle over enzo :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-12 17:49
Je kan ook gewoon een eigen newsserver draaien (news.tweakers.net bijvoorbeeld), dan heb je het net zo in de hand als nu, net zoiets als wat microsoft doet met hun microsoft.* newsgroups.

Maar wat het voordeel is boven een webbased forum? Nu niet echt veel. 't grote voordeel is natuurlijk dat je niet zelf een forum hoeft te maken, maar je bent ook weer een stuk inflexibeler (messages moven zal vrij lastig gaan, statistieken, smilies, etc, etc, kan je al helemaal vergeten).
Pagina: 1