Toon posts:

Betaald abonement voor GOT?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het geen goed idee om iedereen die hier op GOT wil posten gewoon een jaarlijkse bijdrage (lidmaatsschapgeld) van bijvoorbeeld f 50,- stort, en daarmee toegang krijgt tot de database v/h forum en vele andere extras. (korting of zo :? )

Ik denk dat je daarmee een hele hoop onzinposters weert, en alleen de harde kern overhoud. (toch?)

Omdat er mensen zijn die overhaast reageren verklap ik (IceStorm) alvast iets meer van dit topic. Mocht het zover komen dat er bij T.net een soort abbonnement komt dan geldt dat alleen voor EXTRA's. Oftewel, mensen die NIET betalen blijven gewoon hun oude GoT/T.net houden.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:27
tja, goed id voor huidige leden, maar beter eerst 10 piek ofzo :)

maar hoe doe je met nieuwe leden? soort proef abo's geven van 3 maanden ofzo?

Verwijderd

...met het risico dat veel mensen naar een ander, gratis, forum gaan, waardoor er op den duur niemand meer over blijft.

Verwijderd

Topicstarter
Mensen die dan naar een gratis forum gaan weer je dan, dat zijn dan bv uitsluitend de HK posters.

En f10,- is misschien in de 1e instantie reeler :)

Maar ik blijf erbij dat je zo de HK en onzin users weert.

Verwijderd

Hoeveel mensen houden hier nu gezeten hebben als ze vanaf het begin hadden moeten betalen?

Ik waarschijnlijk niet. Je zit met een probleem, vriend raad forum aan, maar je moet eerst betalen, dus je zoekt een ander forum, en zo blijft er niemand hangen.

Dan ben ik meer voor extra's voor betalende 'leden'. De content moet gratis blijven. Dat is juist de kracht van GoT: een gigantische, vrij toegankelijke berg data.

Verwijderd

Topicstarter
Ja okay, daar heb je gelijk in....

Mmmmmm, ik dacht dat ik een goed idee had ;( :+

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 08:27 schreef MREn het volgende:
Hoeveel mensen houden hier nu gezeten hebben als ze vanaf het begin hadden moeten betalen?

Ik waarschijnlijk niet. Je zit met een probleem, vriend raad forum aan, maar je moet eerst betalen, dus je zoekt een ander forum, en zo blijft er niemand hangen.

Dan ben ik meer voor extra's voor betalende 'leden'. De content moet gratis blijven. Dat is juist de kracht van GoT: een gigantische, vrij toegankelijke berg data.
Sorry hoor, maar ik ga idd niet betalen voor een forum. Alles goed en wel, maar tegenwoordig moet je al overal voor betalen, als ze dit soort dingen ook al gaan vercommercielen is het eind zoek. Ik denk dat Femme and friends er evengoed wel een leuk belegde boterham aan overhouden.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 14 november 2001 08:30 schreef Density het volgende:
Sorry hoor, maar ik ga idd niet betalen voor een forum. Alles goed en wel, maar tegenwoordig moet je al overal voor betalen, als ze dit soort dingen ook al gaan vercommercielen is het eind zoek. Ik denk dat Femme and friends er evengoed wel een leuk belegde boterham aan overhouden.
Zo'n dikke vetpot is het nu niet hoor.

Ergens is overigens een .plan en een enquete geweest over abbonnementen en dergelijke.

Die hielden altijd in dat de _content_gratis_toegankelijk_bleef_ (voor iedereen dat wederom verkeerd leest, destijds gebeurde dat elke 3e post zo'n beetje. De thread was vrij lang).

Bij alle eventuele plannen daarvoor zal de site in zijn huidige vorm compleet gratis blijven.
Dat eventuele extra services dat niet zijn is weer wat anders natuurlijk.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ik vind betalen voor t.net/GoT geen vloekwoord. Voor niks gaat de zon op. Wel moet er gekeken worden naar wat de meerwaarde is voor de betalende usert t.o.v. de "freeloader";). Je moet iets substantieels bieden, een duidelijk verschil. Dan ben ik er zo bij, wat is nou 5 tientjes per jaar ? Een tientje in de maand is imho ook best.

Verwijderd

Voor de geinteresseerden : [topic=187441/1/50]

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 07:03

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Meteen invoeren per 1-1-2002. Ongeveer een 10 tje maar, wie kan dat nou op jaarbasis niet missen?

/dev/null

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 09:10 schreef I_Stealth_I het volgende:
Meteen invoeren per 1-1-2002. Ongeveer een 10 tje maar, wie kan dat nou op jaarbasis niet missen?
Anders lees je het hele topic eerst ff door voor je iets post. Ik geloof dat ik hier al een argument tegen had genoemd.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 10:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

en anders een vrijwillig donatiefonds...
Giro *** help t.net/GoT de winter door ofsow...

¯\_(ツ)_/¯

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:18

Wimo.

Shake and Bake!

Uh ja.. ik ga zeker betalen voor iets waar ik nix van leer |:(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 14 november 2001 09:28 schreef Wimo. het volgende:
Mocht het er ooit van komen, prima toch? Betaal je niet en blijf je hetzelfde krijgen als altijd.

Verwijderd

Hahahaha, betalen voor dit forum. Dan ga ik toch echt liever voor motorcity on line betalen hoor!!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 14 november 2001 09:41 schreef Moondance het volgende:
Hahahaha, betalen voor dit forum. Dan ga ik toch echt liever voor motorcity on line betalen hoor!!
*kuch* LEES *kuch*

Verwijderd

ehh ja ik lees en reageer op de topicstarter, kan ik er wat aan doen dat dat hier wat onduidelijk weergegeven wordt?

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 09:53 schreef Moondance het volgende:
ehh ja ik lees en reageer op de topicstarter, kan ik er wat aan doen dat dat hier wat onduidelijk weergegeven wordt?
Zou een stuk duidelijker zijn als je quote waar je op reply'd

Verwijderd

haha ja das waar, en de info is nu ook veranderd, bedankt voor de tip!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:18

Wimo.

Shake and Bake!

Op woensdag 14 november 2001 09:31 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Mocht het er ooit van komen, prima toch? Betaal je niet en blijf je hetzelfde krijgen als altijd.
:P

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Voor de statistieken: * PCR is voor een betaald abo :)

Codedivision | Freedom Internet

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op woensdag 14 november 2001 09:28 schreef Wimo. het volgende:
Dan ben jij de eerste die ik ken die niks heeft geleerd op tweakers.net. |:(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik wil gerust betalen maar dan wil ik ook wel betaalt worden voor het vullen van de database met 2500 techposts.

1 bericht: 3 minuten

2500 * 3 is 7500 minuten.

is 125 uur maar laten we zeggen 50 piek per uur komt neer op 6250,00 trekken we dat tientje vanaf , das dan 6240 piekies :)

Zonder dollen, het leuke is juist dat het geven en nemen is, en ach ik ben best bereid wat te gaan betalen mits het maar ten goede komt aan de inhoud.

Verwijderd

En krijgen betaalde abbonees dan ook sneller antwoord dan niet betalende. En minder slotjes... En als een betalend lid geband wordt,, krijgt ie dan zijn geld terug :?

Verwijderd

Er wordt nog steeds niet door iedereen goed gelezen. :O

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dit is allemaal al uitgebreid besproken in andere topics, ik zie helaas geen nieuwe argumenten, vandaar dit ik het draadje nu op slot doe, aangezien er op het moment de situatie is dat de ene helft het topic niet goed leest en de andere helft de eerste helft er op porbeert te wijzen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.