Toon posts:

Lekkage ? geen probleem !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het stukje over lekage gelezen, nou bij conrad verkopen ze speciaal spul wat je op printen kunt spuiten, dat spul weert als de gekte water!
Er zit een zoort niet water doorlatende laag op je print.
Doe dit op je Videokaart, langs je socet (mij ijs en vocht)

Spuit gewoon alles in!

kost 39,-

Maar kan grote schade verkomen.
Bedrijven die na waterschade(bij bv brand) natte computers hebben, kunnen dit spul ook gebruiken om de zooi weer schoon en werkend te krijgen.

Het is maar dat je het weet ;-)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:50

BaRF

bijna kerst

owja, jij werkt bij conrad he? :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Werkt dat spul echt? Hmm... if so, dan is het idd wel handig als je een waterkoeler hebt (of aan het bouwen bent ;)).

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

hmm, klinkt wel aardig, maar gaat dat niet ten koste van de hitte-afvoer ? en hoeveel kan je doen met die 39 piek ? anders kon het wel eens een prijzig zootje worden :?

Van Zeeland dan misschien ??

Verwijderd

hmm, geef es een link

Verwijderd

Da's dus gewoon plastic-spray. Dat heb ik ook op de onderkant van m'n mobo zitten tegen de gevolgen van eventuele condens. 't spul kan niet goed tegen hitte, en belemmert de warmteafvoer.

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 11:30

Thyzz

-=leeg=-

lijkt me niet echt goed voor de warmte doorlating van je chipset enzo een deel van je chips worden toch ook gewoon door de lucht in je pc gekoels... okal heb je water koeling.

5325wp

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 09:46 schreef DaBit het volgende:
Da's dus gewoon plastic-spray. Dat heb ik ook op de onderkant van m'n mobo zitten tegen de gevolgen van eventuele condens. 't spul kan niet goed tegen hitte, en belemmert de warmteafvoer.
Dus niet overal overheen gooien. Anders krijg je in een keer andere problemen.

En is dat spul er wel weer af te krijgen???

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
hoe haal je het weg als je mobo kapot is, en je wilt ruilen voor garantie ?

Verwijderd

Volgens mij krijg je geen garantie als je kortsluiting hebt gemaakt (trust me been there, done that, hated it :'()... garantie is alleen als je kunt aantonen dat je MoBo het 'zomaar' niet meer doet... zelfs kapot door statische ontlading valt niet onder de garantie!!!

Overigens lijkt het me wel handig om bepaalde delen van je compu in te spuiten met dat spul, vooral delen die onder of vlakbij lekgevoelige delen zitten (aansluitingen op het CPU-koelbloek for example)... Bijvoorbeed achterkant van de videokaart...

Verwijderd

Gewoon demi water gebruiken scheelt ook al een hoop.
Dat geleid namelijk geen stroom. (zoals jullie wel weten)

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Op woensdag 14 november 2001 11:17 schreef Death996 het volgende:
Gewoon demi water gebruiken scheelt ook al een hoop.
Dat geleid namelijk geen stroom. (zoals jullie wel weten)
Tja, maar het is zo vervuilt, vooral als je een rad van de sloop heb. En dan geleidt het in ene wel.

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

wat een gefietsbel zeg sjonge jonge, alle printen die morden gemaakt, zijn met zoon goedje bespoten anders zou je bij vochtige lucht al alles kaduuk hebben. Dit is echt ondig spul want mijn water koeling heeft een keer snacht gelekt op mijn video kaart, en niks was kapot dus, weer gelul in de ruimte. (ow ja weet je zeker dat je je socket gaat vol spuiten met zulke prut?)

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

ja want je kunt je socket ook insmeren met vaseline.

http://www.tweakers.net/reviews/258/6
Pagina: 1