Hallo allemaal.
Ik heb hier een laptop van het merk enpower. De Specs :
Pentium 3 550 Mhz
440 BX chipset
8 MB VGA (Ati Rage Pro)
6 GB HD
192 MB geheugen (momenteel)
24x CDROM 8x DVD
bla bla bla.
Het gaat om het volgende :
Ik heb bij NorroD een 256 MB SODIMM PC133 module gekocht, en in een lege memory socket geprikt in de laptop. De laptop herkent deze module als 128 MB en niet als 256. Nu heb ik op de site van enpower gekeken (www.enpower.com) en zag dat op sommige moederborden alleen tot 128 MB modules gebruikt kunnen worden...Is hier niet een omweg voor ? Ik kan geen BIOS upgrades vinden.
Ik weet dat er op dit moment een SystemSoft Mobile Pro BIOS inzit. Hoe kan ik dit oplossen. Ik heb van Enpower nog geen antwoord gehad.
P.S. de module is goed, ik heb hem getest op een andere laptop.
Ik heb hier een laptop van het merk enpower. De Specs :
Pentium 3 550 Mhz
440 BX chipset
8 MB VGA (Ati Rage Pro)
6 GB HD
192 MB geheugen (momenteel)
24x CDROM 8x DVD
bla bla bla.
Het gaat om het volgende :
Ik heb bij NorroD een 256 MB SODIMM PC133 module gekocht, en in een lege memory socket geprikt in de laptop. De laptop herkent deze module als 128 MB en niet als 256. Nu heb ik op de site van enpower gekeken (www.enpower.com) en zag dat op sommige moederborden alleen tot 128 MB modules gebruikt kunnen worden...Is hier niet een omweg voor ? Ik kan geen BIOS upgrades vinden.
Ik weet dat er op dit moment een SystemSoft Mobile Pro BIOS inzit. Hoe kan ik dit oplossen. Ik heb van Enpower nog geen antwoord gehad.
P.S. de module is goed, ik heb hem getest op een andere laptop.