Nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 20:02
Ik MOET gewoon een nieuwe videokaart hebben! Ik zat te denken zo tussen de fl 250,-- en de fl 300,--. Je zou denken simpel zat maar ik zit met een Intel 810E chipset opgezadeld en dus met een onboard kaart. Overigens zit er GEEN :'( AGP slot op het Mobo, dus het moet een PCI-kaart zijn. Ik zat zelf te denken aan een Geforce2MX maar zijn die er in PCI of anders een Kyro(I/II) in PCI? Of kan ik beter voor een TNT2 M64 gaan? Van de TNT2 weet ik zeker dat ie er in PCI is. Ik moet goed met de kaart kunnen CS'en op internet. En voor ik het vergeet moet erbij voorkeur een TV-out op zitten, dit is niet echt noodzakelijk!

Bij voorbaat dank,

Clueless

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
TNT? jakkes!
koop een Mxje, kost weinig, presteert een hoop

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 01:27 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
TNT? jakkes!
koop een Mxje, kost weinig, presteert een hoop
Yeh shure -> ooit wel is een GeForce 2MX tegen over een TNT2 Ultra gezet? -> Juist scheelt niet veel maar aangezien die TNT dus echt wel een aardig stukje goedkoper is zou ik mooi voor de TNT2 Ultra gaan als ik hem was :) Het word anders als je een GeForce 2 400MX erin zet. Maar neem in ieder geval geen 200MX want das zonde knaken :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• Clueless
Ik heb trouwens voor de rest: PIII 800EB
320 MB SDRAM
SB Live!
2 netwerkkaarten
en de gebruikelijke
rotzooi

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:01

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 01:47 schreef Clueless het volgende:
Ik heb trouwens voor de rest: PIII 800EB
320 MB SDRAM
SB Live!
en de gebruikelijke
rotzooi
En geen AGP? ! ?

Erm.. denk es aan een voodoo 5 5000 pci oid.. nVidia kaarten zuigen op pci.. zoek maar es een testje.

Succes!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Clueless
Ik heb vroeger een 3DFX voodoo Banshee gehad maar daar was ik gelukkig weer snel van af, niks dan problemen mee gehad. Ik wil of een Nvidia (TNT2/GF(1/2) of een Kyro (I/II) met 32 MB of meer aan geheugen. Mijn PC WAS >:) een Packard Bell maar ik heb al het een en ander verandert. Welke van de bovenstaande kaarten is nou het best? En denk er aan het moet een PCI-kaart zijn! 8-)

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Wat vind je van een matrox g400/g450?

heb je meteen goede 2d, en dat kost nou eenmaal weinig bandbreedte. En presteert net zo goed in 3d als een simpele tnt2 denk ik...

It sounds like it could be either bad hardware or software

• Clueless
Is wel leuk maar ik heb ook een goede 3d nodig voor als ik spelletjes wil spelen zo als Counterstrike.

Off-topic:
Weet iemand hoe je in Counterstrike een framecounter rechts onder in krijgt?

TNX

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 02:25 schreef Clueless het volgende:
Is wel leuk maar ik heb ook een goede 3d nodig voor als ik spelletjes wil spelen zo als Counterstrike.

Off-topic:
Weet iemand hoe je in Counterstrike een framecounter links onder in krijgt?

TNX
Ik zou dus voor een geforce 2 mx 400 gaan alleen ff een pci versie vinden.

Ik heb zelf een asus v7100 mx en een viper 770 tnt2 pro gehad en die mx was dus echt wel een stuk sneller.

Verwijderd

Hoi, Ik heb er een gevonden. Een sparkle geforce 2 mx 400 pci versie Retail. Wel 260,- op www.alternate.nl. :)

• Clueless
TNX. De Creative Ge-Force 2 MX PCI is dat een MX400? De Sparkle :) ken ik niet, is dat een beetje goede kaart? Niet dat je er later problemen mee krijgt? Iemand nog een andere ideën voor een goede videokaart?

Verwijderd

Als er verder niets bij staat dan is het een mx200. Als er 64mb op zit dan is het volgens mij een mx400

• Clueless
Op woensdag 14 november 2001 02:40 schreef ureal het volgende:
Als er verder niets bij staat dan is het een mx200. Als er 64mb op zit dan is het volgens mij een mx400
En is het ook normaal als er 32mb DDR op zit? De Sparkle kaart die op Alternate staat is volgens de website van Sparkle zelf een Twinview, is dat een beetje handig? :D

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 02:54 schreef Clueless het volgende:

[..]

En is het ook normaal als er 32mb DDR op zit?
Dan is het een gewone mx dus geen mx 200 of 400.
Een kameraad van mij heeft deze videokaart. Er zit dan wel ddr geheugen op maar kwa performance merk je geen verschil tussen de ddr en sdram. In pc consument van het begin van dit jaar stond toen een test waar deze videokaart slecht uitkwam.

Dus ik zou dan voor de sparkle mx 400 gaan die is zeker weten sneller.

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 02:54 schreef Clueless het volgende:

[..]

En is het ook normaal als er 32mb DDR op zit? De Sparkle kaart die op Alternate staat is volgens de website van Sparkle zelf een Twinview, is dat een beetje handig? :D
Ik gebruik/heb zelf geen twinview dus daar kan ik je niets over zeggen. ;)

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20

Over pci videokaarten zijn zowiezo al heel veel topics geweest, genoeg in de search te vinden lijkt me.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.