Toon posts:

welk digitaal kabeltje bij een live 5.1?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Live 5.1 met 6 kanaals uitgang door boxen aan te sluiten op 3 verschillende aansluitingen.

Of 1x aansluiten op m'n oranje digitaal uit. Is dit ook een minijack? Of hoe heten die kabels? Ik wil m'n digitaal uit op m'n receiver aansluiten. Receiver heeft optisch in en coaxial in. Maar niet zo'n digitaal minijackvorm.

Wat voor kabel heb ik nodig?
En nee ik heb geen platinum, dat zou de zaak wel stukken makkelijker maken ja..

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op woensdag 14 november 2001 01:06 schreef chazer het volgende:
Ik heb een Live 5.1 met 6 kanaals uitgang door boxen aan te sluiten op 3 verschillende aansluitingen.

Of 1x aansluiten op m'n oranje digitaal uit. Is dit ook een minijack? Of hoe heten die kabels? Ik wil m'n digitaal uit op m'n receiver aansluiten. Receiver heeft optisch in en coaxial in. Maar niet zo'n digitaal minijackvorm.

Wat voor kabel heb ik nodig?
En nee ik heb geen platinum, dat zou de zaak wel stukken makkelijker maken ja..
Search ? :?
Je bent de 100000000ste die met deze vraag komt.

Maar ik ben GVD weer veel te vriendelijk..

TULP...........>.......MiniJack.

Sim-pel

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
wanneer komt er iemand met verstand?

digitale aansluiting is niet minijack maar digitaal kabelktje!!!

en tulp ondersteund geen digitaal geluid maar analoog/stereio 2 kanaals en kan geen 6 decoderen

Verwijderd

Kijk ff op de website van Creative. Daar kun je voor 8 pond of zo een verloopstekkertje bestellen van minijack naar mini din. Vervolgens bij je electroboer even een mini din audio kabel halen en klaar is Kees. Volgens mij hebben ze bij creative ook een converter om optische output te krijgen vanuit je live 5.1

Verwijderd

Waaaaat???

Hebben ze zo'n verloop ding van analoog/digitaal naar optisch uit?? Heb ik dan voor Jan L*L de Platinum gekocht...Hmmm lijkt me sterk dat ze +/- 300 piek vragen voor zo'n convertor... Ja, t staat wel ruig, al die xtra aansluitingen aan de voorkant, maar als ik bedenk hoeveel t mij gekost heeft, dan vind ik t een stuk minder ruig... :'(