May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Agreed. IceStorm:
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Het was inderdaad een goede actie:Op woensdag 14 november 2001 00:33 schreef KroontjesPen het volgende:
Eerst even IceStorm bedanken voor het herstelwerk in een W&L topic dat door een gestoorde user bijna omzeep werd geholpen.
Om het werk van de modjes makkelijker te maken is het misschien wel zo slim om helemaal niet te reageren op zo'n gestoorde user.
Het is dan tevens veel makkelijker om ontopic te blijven.
Wel even melden in SU en we zijn hem/haar snel kwijt.
Topic tijdelijk op slot, opzomeren, en weer open.
Het is wel vrij lastig om niet te reageren misschien. Je voelt toch vaak wel aandrang om even je zegje te doen.
Maar inderdaad kun je dat beter laten.
Ach, ik ben met die makker in discussie gegaan gister (afgelopen nacht) en dat ging op zich prima.
Maar jammer dat ie vandaag weer zat te zieken... Verpest ie het voor zichzelf EN voor anderen.
Maar jammer dat ie vandaag weer zat te zieken... Verpest ie het voor zichzelf EN voor anderen.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Er werd in een W&L topic zomaar wat kreten neer gezet door een gestoorde user.
Daardoor raakte de discussie begrijpelijk van slag.
Het was aan het herstelwerk van IceStorm te danken dat daar nu niets meer van te zien is.
Omdat dit toch wel vaker gebeurt even hier een idee geplant om herstelwerk door modjes zo makkelijk mogelijk te maken.
Daardoor raakte de discussie begrijpelijk van slag.
Het was aan het herstelwerk van IceStorm te danken dat daar nu niets meer van te zien is.
Omdat dit toch wel vaker gebeurt even hier een idee geplant om herstelwerk door modjes zo makkelijk mogelijk te maken.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ach, een of andere z**kerd zat een aantal topics te vern**ken met de grootste onzin("fiets kopen", "elektrische tandenborstel: welke rubriek"), doen alsof-ie analfabeet is (ondanks herhaaldelijk bezoek z'n naam onder elke topic plaatsen), de andere forumbezoekers te schofferen
. Je hebt dus niets gemist
Één discussie werd zowat door die sukkel om zeep geholpen (is inmiddels keurig opgepoetst!!
)
Hij sloeg onder verschillende nicks toe en als-ie werd gebanned ging-ie onder een andere naam gewoon verder de pub...kl..peuter uithangen. Hij zal morgen wel wéér z'n slag slaan onder een andere naam en e-mailadres.
We zullen zien...
Edit:
OEPS!!! KroontjesPen, jij was sneller! Ik word oud...
Nog een keer Edit:
Shit...ik ben jonger...
Één discussie werd zowat door die sukkel om zeep geholpen (is inmiddels keurig opgepoetst!!
Hij sloeg onder verschillende nicks toe en als-ie werd gebanned ging-ie onder een andere naam gewoon verder de pub...kl..peuter uithangen. Hij zal morgen wel wéér z'n slag slaan onder een andere naam en e-mailadres.
We zullen zien...
Edit:
Nog een keer Edit:
Shit...ik ben jonger...
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Zie ook hier, de posts van Teeuwen (aka Banjavi(what's in a name
) aka Giuseppe2 aka TJONGEJONGE. Kun je je een beeld van die gozer vormen...Het niveau van z'n andere posts is nog lager dan laag. Naar de posts van TJONGEJONGE kun je trouwens lang zoeken. Die zijn...euh...verdwenen. Zomaar! 
En ja, hij is idd gebanned, meervoudig gebanned zelfs...
En ja, hij is idd gebanned, meervoudig gebanned zelfs...
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Helemaal NIET reageren is inderdaad het beste en voor een mod het makkelijkste. Ik kan me wel voorstellen dat dit echter vrij lastig is voor veel users (ik bedoel, ik zou zelf ook reageren op zo'n gast
).
In ieder geval het topic in SU melden is makkelijk, op die manier weet een mod zo snel mogelijk dat er 'iets' aan de hand.
En het oppoetsen van het topic is niet zo'n probleem hoor (ja het kost tijd
) zolang het maar niet TE veel posts worden om te verwijderen
.
In ieder geval het topic in SU melden is makkelijk, op die manier weet een mod zo snel mogelijk dat er 'iets' aan de hand.
En het oppoetsen van het topic is niet zo'n probleem hoor (ja het kost tijd
Jezus zeg, is havana weer bezig geweest? Ik vind dat ie nu toch wel een afkoelban van een weekje mag krijgen hoorOp woensdag 14 november 2001 01:03 schreef Ferdo het volgende:
Ach, een of andere z**kerd zat een aantal topics te vern**ken met de grootste onzin("fiets kopen", "elektrische tandenborstel: welke rubriek"), doen alsof-ie analfabeet is (ondanks herhaaldelijk bezoek z'n naam onder elke topic plaatsen), de andere forumbezoekers te schofferen![]()
![]()
. Je hebt dus niets gemist
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1