Lexmark (optra R ) laser printer

Pagina: 1
Acties:

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:53
bij ons op et werk stond al een paar dagen een grote lexmark printer op de werkbank .

toen ik onze sysbeheerder er naar vroeg wat daar mee moest , zei hij dat ik em wel mocht hebben ¿¿¿¿¿

dus ik blij als een klein kind naar mijn nieuwe aanwinst .

je raad et al ...... hij was stuk .
wat was het probleem , het display was gebroken !
ik bellen naar Lexmark , was geen probleem , ze zouden me een fax sturen met de beraamde kosten .

nieuw display unit 106 EURO !!!!

nou is mijn vraag heeft iemand ervaring met display's vervangen en waar ik zou kunnen gaan zoeken naar een nieuw lcd schermpje ?

hier een paar foto's van et ding .

display unit Afbeeldingslocatie: http://hundebuntet.50megs.com/images/pict0009.jpgAfbeeldingslocatie: http://hundebuntet.50megs.com/images/pict0006.jpg

en dit is de printer : Afbeeldingslocatie: http://www.lexmark.com/printers/laser/Optra/images/optrarps.gif

tis dus een Lexmark optra R laser printer type 4049-12r

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 12:19
Zonder display zou die printer het toch gewoon moeten doen?
Je kunt alleen de status van dat ding niet meer uitlezen.
Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 22:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik ken de printer omdat ik er ook mee heb gewerkt en geloof me, op dat display komt verder geen zinnige info die je met de Lexmark drivers niet zou zien!

Je kunt er dezelfde instellingen op wijzigen die je met je software kunt wijzingen, en waarschijnlijk staan alle instellingen ook nog eens gewoon goed insteld!

Duzzz, gewoon ff de drivers installeren (die van Lexmark zijn uitermate handig in een netwerk!) ff rebooten die pc van en en je printer. En klaar is kees! Werken met die hap! ;) :9

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:53
nou koffercomputer en zwahiel thanx , ik gaan et gewoon proberen .

kijken wat er van komt .

die stekker die naar dat display loopt zou ik daar niet iets anders 8ter kunnen knuppen ?

weet je mischien ook wat er allemaal in dat display wel verschijnt ?

w8 ik zal die goedheiligman van wie ik hem gekregen heb morgen eens aan de mouw trekken of ie er nog een hardcopy van et handleidinkje ( das mooi voor scrable ) van heeft .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 20:57
Sorry dat ik 'm nog opschop, maar heeft een van de mensen toevallig ervaring met de Nashuate 816. Deze is equivalent aan de Lexmark Optra S 1650. Ik krijg geen Eurotekens afgedrukt, tenzij ze in combinatie zijn met een of ander wazig teken. Dat werkt dus niet :S

- hardware always changes.. -

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 21:20

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Je moet (net als bij zoveel printers) in de driver instellen dat hij het als bitmap print in plaats van met de ingebouwde fonts in de printer. Aangezien er in de ingebouwde printerfonts nog geen euro-teken zit.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Pagina: 1