FS 2002 Pro, is het die 200 piek waard?

Pagina: 1
Acties:

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Nu ik zou die screenies zie begin ik toch wel te watertanden :9~ :9~ :9~ :9~ . Maar tsja ik vond fs2000pro wel leuk maar nie echt uitdagend. Zitten er in FS2002pro misschien een soort van missies zoals breng dit pakketje van oslo naar zimbabwe en zorg dat je niet in het wtc vliegt ofzo?
En verder, is het nog steeds zo moeilijk? :) of als ik me er een weekje ofzo inverdiep dat ik het dan wel onder de knie moet hebben?
En nog een vraagje is de illegale versie online te spelen? (peer-to-peer)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

het is zeker de moeite waard om hem aan te schaffen voor 179 piek (dat kost ie bij de meeste software boeren) enne....die laatste vraag.....die antwoord ik niet, ik heb liever dat je hem koopt, want dat verdienen de programmeurs

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zo goed is-tie inderdaad wel jah..

Morgen halen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nee, niet waard, zolang de alom gerapporteerde problemen met ILS landings en Autothrottle niet zijn opgelost. :(

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Ik dacht dat hier een andere vraag beantwoord zou worden, namelijk: is die [b]Pro[/b] versie dat extra geld t.o.v. de normale versie nou waard of niet?

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

voor die 50 piek meer krijg je iets meer vliegtuigen voor zover ik weet, dussss.

Ik wil hem ook hebben, maar mijn PC is zo......knudde!

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
tuurlijk vet gaaf spel man, en die 50 piek boeit dan ook niet meer :)

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 15:03 schreef kRyPtO het volgende:
tuurlijk vet gaaf spel man, en die 50 piek boeit dan ook niet meer :)
vond ik ook, alleen 1 week extra wachten tot ze pro weer hier in de stad hadden vond ik te veel, dus toch voor de basic gegaan

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Ik wil het spel wel 's ff spelen maar,

1) 3CDs downloaden om ff te zien hoe hij is, gaat me te ver
2) Hij is te duur om 'm ff te kopen

Conclusie: word dus niks ;(

Verwijderd

Zeker zijn geld waard, FS2002 Pro is vele malen beter dan FS2000 en dan vooral de scenery's, moving parts in aircrafts, real weather system, ATC en ook draait het veel beter, 'much smoother!'.

Moeilijk ?
Ligt er aan wat je wilt, je kunt het zo moeilijk maken als je wilt.
Een beetje simpel rondvliegen met een Chessna is geen probleem, het landen vergt enige basics en wat oefening.
Dit kan je makkelijk in een 1 avond onder de knie krijgen.
Maar dat vindt ik persoonlijk geen 180 pieken waard.

Leuker is het als je gebruik maakt van Roger Wilco voor de ATC en dat je leert om grote jets te bedienen.
Live ATC met SquawkBox i.c.m. Roger Wilco en FS Navigator maakt het helemaal een drukke bezigheid, maar als je het eenmaal door hebt is het erg leuk om on-line een 'bijna' echte vlucht te maken.

En als je er op die manier mee bezig bent, vindt ik het die 180 piek wel waard.

En ik kan je wel vertellen: sinds ik 2002 Pro heb, heb ik 2000 Pro niet meer aangeraakt :)

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

ja

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• ND863

ND863

[off topic]
hoe draait FS2000 op mijn computer spec?
Hier word dus allemaal beweert dat ie soepeler en smoother loopt dan FS2000, dus dan zou ik ook FS2002 kunnen draaien als FS2000 beetje speelbaar draait. of niet? Maar er word dus tegen mij gezegd ; dat die dan niet speelbaar is? Kan iemand mij dit verduidelijken?

[off topic]

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 17:38 schreef ND het volgende:
[off topic]
hoe draait FS2000 op mijn computer spec?
Hier word dus allemaal beweert dat ie soepeler en smoother loopt dan FS2000, dus dan zou ik ook FS2002 kunnen draaien als FS2000 beetje speelbaar draait. of niet? Maar er word dus tegen mij gezegd ; dat die dan niet speelbaar is? Kan iemand mij dit verduidelijken?

[off topic]
Ik zou het je niet kunnen zeggen.
Maar je kunt natuurlijk je instellingen aanpassen tot je de gewenste performance hebt.
FS2002 draait gewoon wat beter en smoother, ik denk niet dat dat met de capaciteit van je PC te maken heeft.
Beter = gewoon beter, bij jou, bij mij, bij iedereen.

*Ik heb zelf een P3/500@600, 768 Mb pc133, Quadro2 Pro op een ASUS P3V4X en het draait prima.

• ND863

ND863

Op woensdag 14 november 2001 17:58 schreef Braadkip het volgende:

[..]
*Ik heb zelf een P3/500@600, 768 Mb pc133, Quadro2 Pro op een ASUS P3V4X en het draait prima.
Heb je de settings op high staan? of low, medium? Zo kan ik een beetje bedenken hoe die bij mij gaat lopen. Maar jouw spec zijn heel anders tegenover die mijne :( Maar ik heb hier FS98 en krijg 60 FPS !!!! :) En FS2000 zou dus slect draaien, we gokken met mijn config op 15FPS, en als FS2002 sneller draait zou die moeten draaien op ongeveer 20 FPS?

Ik ga hem halen (standaard versie) YES!,YES!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:53
Op mijn oude systeempje - Duron 700 - 128 MB Ram - Geforce 2 MX - draaidie 2000 echt rete traag - egt niet leuk meer.

Wou je opstijgen moest je eerst 2 uur w8en totdat de cockpit eindelijk geladen was :(

There is no magic.

• ND863

ND863

Op woensdag 14 november 2001 18:04 schreef The_Will het volgende:
Op mijn oude systeempje - Duron 700 - 128 MB Ram - Geforce 2 MX - draaidie 2000 echt rete traag - egt niet leuk meer.

Wou je opstijgen moest je eerst 2 uur w8en totdat de cockpit eindelijk geladen was :(
huh????? Ik ken iemand en die had FS2000 smooth draaien op een P1 233MHZ en een voodoo2 kaart...??????

Maar heb jij nu FS2002 en hoe draait ie tegenover FS2000?

(als dit een positief antwoord is ga ik hem ZEKER weten halen!!!)

• ND863

ND863

Op woensdag 14 november 2001 18:29 schreef ND het volgende:

[..]

huh????? Ik ken iemand en die had FS2000 smooth draaien op een P1 233MHZ en een voodoo2 kaart...??????

Maar heb jij nu FS2002 en hoe draait ie tegenover FS2000?

(als dit een positief antwoord is ga ik hem ZEKER weten halen!!!)
btw ik denk dat we maar weer beter ONN TOPIC kunnen gaan...

advies : Als je FS2002 toch al koopt dus je ben zowieso 150 piek kwijt. Dat is zelf al een hoop geld dus wat maakt die paar tientjes nou uit? Ik ga die PRO niet halen omdat ik er gewoonweg ,te duur vind. Je krijgt alleen iets meer plains (correct me if I m wrong)dan kun je ze beter downloaden (legaal ofcourse!, illegal is er volgens mij niet)En je krijgt een andere handleiding geloof ik, in een boekwerk, bij standaard krijg je hem op CD (correct me again if....)

Up to you of je meer plains en een boekwerk waard vind

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
Op dinsdag 13 november 2001 23:41 schreef FastDevil2000 het volgende:
het is zeker de moeite waard om hem aan te schaffen voor 179 piek (dat kost ie bij de meeste software boeren) enne....die laatste vraag.....die antwoord ik niet, ik heb liever dat je hem koopt, want dat verdienen de programmeurs
volgens mij heeft microschoft wel genoeg mensen geld afhandig gemaakt. kijk maar eens naar de prijs van xp gewoon ff 500 piek vind je het gek dat je zo snel de illegale versie kan downen

• ND863

ND863

Op woensdag 14 november 2001 18:45 schreef koeskoesappelmoes het volgende:

[..]

volgens mij heeft microschoft wel genoeg mensen geld afhandig gemaakt. kijk maar eens naar de prijs van xp gewoon ff 500 piek vind je het gek dat je zo snel de illegale versie kan downen
Das waar, als je nou XP verkoopt voor 200 piek, wedden dat er heeeeeeeeel weinig ilegaal word gedaan.
Maar ik denk dat microsoft het door heeft. Als je nou producten zo groot moglijk maakt, zoals FS2002 (3CD) hebben veel mensen geen zin om hem te downloaden.

(Jap, FS2006 word 16 CDs groot >:) )

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:16

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op woensdag 14 november 2001 18:49 schreef ND het volgende:

[..]

Das waar, als je nou XP verkoopt voor 200 piek, wedden dat er heeeeeeeeel weinig ilegaal word gedaan.
Maar ik denk dat microsoft het door heeft. Als je nou producten zo groot moglijk maakt, zoals FS2002 (3CD) hebben veel mensen geen zin om hem te downloaden.

(Jap, FS2006 word 16 CDs groot >:) )
of 3 DVD's natuurlijk. Maar tegen de tijd dat FS2006 uit is heeft iedereen minstens een 10mbit lijn liggen, dus dan is het ook met een nachtje downloaden binnen, toch? >:)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Pagina: 1