Toon posts:

[WC] Geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen zegt wel dat waterkoeling zacht is, maar er wordt toch gebruik gemaakt van een aquarium pomp? We hebben thuis een aquarium en dat ding is echt nie stil hoor! niet dat het een kabaal maakt maar toch het is niet stil.

Wat ik ook afvraag, dan kan ik wel geld aan uitgeven voor waterkoeling maar dan heb ik altijd nog het probleem dat er fans in de voeding zitten => lawaai.

:?

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
komt waarschijnlijk omdat die pomp die in jullie akwarieum :P zit ook lucht toevoegt aan het water

Verwijderd

Ja, als er lucht in zit gaat het ratelen.

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 00:09 schreef HlpDsK het volgende:
Ja, als er lucht in zit gaat het ratelen.
is dat hetzelfde als een onderzeer die vol gas wegvaart. Dan komen er luchtbelletjes die gaan ontploffen (caviteren ofzo) of lul ik (zoals normaal) weer eens kompleet uit me nek?

Verwijderd

ik denk dat je dat juist ziet.
maare ik heb verder niet zo goed opgelet bij hydrauliek (klotevak zeg).

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 23:12 schreef westcoastleader het volgende:
Iedereen zegt wel dat waterkoeling zacht is, maar er wordt toch gebruik gemaakt van een aquarium pomp? We hebben thuis een aquarium en dat ding is echt nie stil hoor! niet dat het een kabaal maakt maar toch het is niet stil.

Wat ik ook afvraag, dan kan ik wel geld aan uitgeven voor waterkoeling maar dan heb ik altijd nog het probleem dat er fans in de voeding zitten => lawaai.

:?
Dan koop je toch een zalman voeding :9

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 02:17 schreef Limited het volgende:

[..]

is dat hetzelfde als een onderzeer die vol gas wegvaart. Dan komen er luchtbelletjes die gaan ontploffen (caviteren ofzo) of lul ik (zoals normaal) weer eens kompleet uit me nek?
Dat is wel zo, maar da's een ander principe als waar ik het over heb. Ik bedoel dat je je systeem wel eens gewoon niet goed hebt ontlucht. Da's vrij makkelijk om die fout te maken.

En dat maakt echt herrie ja.

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52
en eeh.....er zitten toch ook ventilators op de radiator he ?

maken die dan geen herrie meer ofzo ?

• breinonline
  • Laatst online: 21:15

breinonline

Are you afraid to be known?

Op woensdag 14 november 2001 07:38 schreef Skuzz het volgende:
en eeh.....er zitten toch ook ventilators op de radiator he ?

maken die dan geen herrie meer ofzo ?
Tuurlijk wel, maar als je die op 7 volt laat lopen en je neemt grote ventilatoren (12cm ofzo) dan hoor je die dus echt niet meer.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Bramster
  • Laatst online: 21:52
Op woensdag 14 november 2001 08:17 schreef breinonline het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar als je die op 7 volt laat lopen en je neemt grote ventilatoren (12cm ofzo) dan hoor je die dus echt niet meer.
jah....ok......

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Je voeding-fan(s) kan je toch ook op 7Volt zetten?

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Gebruiken ze in het klooster ook al compjoeters? B-)

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Ik heb een sicce Idra pomp, die hoor je (bijna) niet. Je moet m echt uit een aan zetten om het verchil te horen, en met de kast dicht hoor je m _niet_.

En je kan op je rad idd gewoon een hele grote fan zetten, en deze lekker langzaam laten draaien.

Als je je proc niet overklocked moet het volgens mij mogelijk zijn om met 1 fan, die lucht langs je mobo, en door je rad te laten lopen, de complete comp te koelen.

Da`s pas stil :z
Pagina: 1