hallo peeps...
teneerste weet ik niet zeker of ik dit op de goede plaats heb gepost , maargoed..
kheb ff een prob hiero, ik heb een tijdje geleden die tweak voor je ethernet ADSL modem geprobeerd, maar dat beviel niet (kreeg de sharing niet aan de gang) maargoed, alles weer terug gezet en kon gewoon weer internetten. tot nu toe geen probleem.
Om alsnog internet te sharen heb ik een router gekocht die die internet verbinding deelt (NetGear RT314
). Alles op de router ingesteld, en geprobeerd. En natuurlijk doet ie het niet.
Nou heb ik een kennis die dezelfde router thuis gebruikt en daar alles werkt.Dus om zeker te weten dat me instellingen goed waren heb ik die router meegenomen en daar getest.En daar werkt ie als een trein!
Ik weet dus zeker dat de instellingen goed zijn en ik weet ook zeker dat het niet aan het netwerk zelf ligt, want alles intern werkt perfect.Nou denk ik dus dat die modem van Alcatel dus het probleem is (ethernet). Resetten van dat ding hielp niet en dus wil ik `m wegbrengen em te laten controleren (of tenzij iemand een oplossing heeft
of er nog 1 voor een redelijk prijsje te koop heeft
)
weet iemand waar ik dat ding kan wegbrengen/opsturen en weet iemand iets van een kostplaatje?
alle reacties zijn welkom
teneerste weet ik niet zeker of ik dit op de goede plaats heb gepost , maargoed..
kheb ff een prob hiero, ik heb een tijdje geleden die tweak voor je ethernet ADSL modem geprobeerd, maar dat beviel niet (kreeg de sharing niet aan de gang) maargoed, alles weer terug gezet en kon gewoon weer internetten. tot nu toe geen probleem.
Om alsnog internet te sharen heb ik een router gekocht die die internet verbinding deelt (NetGear RT314
weet iemand waar ik dat ding kan wegbrengen/opsturen en weet iemand iets van een kostplaatje?
alle reacties zijn welkom