CDwriter leest spontaan niets meer

Pagina: 1
Acties:

• meerkoet
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De ene minuut werkte m'n CDwriter nog perfect, de andere minuut herkent 'ie geen enkel cd'tje meer... :?

Je hoort hem wel spin-uppen, maar vervolgens stopt 'ie weer, en heeft 'ie geen cd gevonden.

Hij pakt geen enkele cd (gebrande of niet-gebrande). Het ding is pas een paar maanden oud :(

Iemand een suggestie, behalve uit het raam kieperen?

[Acer 10x4x32]

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

hmm... probeer de lens eens te schoonmaken maar ik denk niet dat het de oplossing is want hij is van het één op het andere moment niet meer gaan lezen :(

misschien is je lens blijven hangen bij het lezen/branden van de buitenste rand van een ge-overburnde cd :?

Dat schijnt nog wel eens te willen lukken namelijk :(

Hoi

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 20:58
[b]Op dinsdag 13 november 2001 22:07 schreef
Iemand een suggestie, behalve uit het raam kieperen?

[Acer 10x4x32]
Hmm.. klinkt toch echt erna dat ie dood is.. rma dat ding maar zou ik zeggen.. je zou eventueel voor de zekerheid nog even in een ander systeem kunnen testen, maar zoals jij het verteld denk ik niet dat het daar aan ligt... maar goed it never hurts to try (or whatever :P)

Suc6

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

meerkoet vertelt ons net dat hij nog maar een paar maanden oud is (die brander dan hé :9)... als een brander zo gauw al dood gaat moet er toch wel wat meer aan de hand zijn dan alleen maar slijtage denk ik :(

Hoi

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:19
'k Heb hetze;de probleem ook gehad met mijn HP 9110i ide branderje. Volgens de helpdesk van HP konden twee dingen de oorzaak zijn:

- Kapotte lens
- Kapotte laser

In beide gevallen is reparatie zinloos en heb je binnen de garantie recht op een nieuw apparaatje.

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 20:58
Op dinsdag 13 november 2001 23:47 schreef nobody122 het volgende:
meerkoet vertelt ons net dat hij nog maar een paar maanden oud is (die brander dan hé :9)... als een brander zo gauw al dood gaat moet er toch wel wat meer aan de hand zijn dan alleen maar slijtage denk ik :(
tja, acer he
Pagina: 1