Ben er al een tijdje zoet mee maar ik zie eigenlijk geen opties meer.
Gewoon mail verzenden met text is geen probleem maar ik wil nu een mail verzenden met een gegenereerde HTML table erin.
Situatie is als volgt: kheb een table die ik gewoon met een select uitvraag en weer alsvolgt echo
Een heleboel ...
Als je dit echo wordt alles netjes in een tabelleke ge-echo-ed maar ik wil nu deze output meegegeven in een html mail en ben tot nu toe niet in staat geweest dit mee te geven met variabele $message. Hoe krijg ik het voor elkaar om niet te echoen maar dit mee te geven in een variabele ?
Gebruik hiervoor onderstaande code om mail te versturen en wil eigenlijk niet met classes werken want dit moet toch kunnen ....toch ? Iemand enige hints waar ik de oplossing in kan zoeken ?
Situatie is als volgt: kheb een table die ik gewoon met een select uitvraag en weer alsvolgt echo
PHP:
1
2
3
4
| <? echo "<table width=\"80%\" cellspacing=\"1\" cellpadding=\"1\" align = center border=\"1\">"; echo "<td class=\"box_text\" align=center><span class=\"box_text\"> Naam <br>"; ?> |
Een heleboel ...
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <? echo "<td class=\"box_text\" align=center><span class=\"box_text\"> Tot<br><tr>"; while ($line = mysql_fetch_array($result1)) { $count = 0 ; while ($count <= 19) { echo "<td align=center>$line[$count]</td>"; $count++; } echo "</tr>"; ?> |
Als je dit echo wordt alles netjes in een tabelleke ge-echo-ed maar ik wil nu deze output meegegeven in een html mail en ben tot nu toe niet in staat geweest dit mee te geven met variabele $message. Hoe krijg ik het voor elkaar om niet te echoen maar dit mee te geven in een variabele ?
Gebruik hiervoor onderstaande code om mail te versturen en wil eigenlijk niet met classes werken want dit moet toch kunnen ....toch ? Iemand enige hints waar ik de oplossing in kan zoeken ?
PHP:
1
2
3
4
5
| <? mail($email, $subject, $message, "From:".$adminmail."\r\n\Reply-To: $adminmail."rnReply-To: $adminmailrnContent-Type: text/html; charset=iso-8859-1nX-Mailer: PHP/" . phpversion()); ?> |