Toon posts:

ASUS A7M266 + winXP (+geforce II GTS)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ASUS A7M266 moederbord...hiervoor moet je dus miniport drivers ofzoiets installeren
ok, np voor win98 en win98SE

nu heb ik winXP geïnstalleerd en werken die drivers (die bij mijn mobo zaten) niet met winXP

(ik d8 direct al van hier gaan we weer...winXP jeuj !)

ok, np...ik ga even zoeken op de website van amd en asus en van nvidia...
NIKX
ik heb wel wat drivers gevonden, maar die werken dus blijkbaar NIET :(
mijn pc heeft nogal mega slechte prestaties hoor ! nu wou ik even aan THE GOT'ERS ;) vragen of jullie mij konden helpen met mijn probleem...
(heb ondertussen al verschillende mails naar amd, asus en nvidia gezonden)

dus : miniport drivers voor ASUS A7M266 (+ die werken met winXP !!!) + GeForce II GTS 32RAM

(btw, ik heb de search al gebruikt)

Verwijderd

tjah, ik had dus ook een geforce 2 gts + win xp... maar (zie mijn post van zonet) windows xp heeft dus mijn systeem lekker naar de klote geholpen met z'n eigen drivers van die geforce... trouwens liep mijn gf2 gts wel gewoon goed met win xp's eigen drivers, maar het ging dus fout met asus' eigen prut ...... :(

Verwijderd

Topicstarter
wat heb je dan nu gedaan ?

terug naar win 98 ?

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer ?!!!!!! :(
plz ;(

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 04:45

Stefano

Ondertitel Not Found

Een A7M heeft een AMD760 gecombineerd met VIA southbridge. Hiervoor installeer je de AMD AGP miniport driver (bijvoorbeeld uit AMD driverpack) en de VIA 4 in 1 (4.35) ZONDER de AGP driver. Overigens is dit onder XP niet noodzakelijk aangezien deze reeds zelf over de benodigde drivers beschikt. Heb je nu nog niets geïnstalleerd dan kan je dus volstaan met het installeren van de Detonators van Nvidia, de originele XP Nvidia drivers zijn idd niet zo vlot.

Suc6