Toon posts:

unknown flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi iemand enig idee?
laatst begaf mijn voeding het spontaan heb toen een nieuwe voeding gekocht maar toen ik de pc aanzette kwam ie met die melding van unknown flash en elke x als ik nu de pc opstart loopt ie vast en moet ik de bios jumper op default zette en dan start ie weer op
er zat eerst een 230 watt voeding in maar heb er nu een 300 ingezet zou het daardoor komen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het zal niet liggen aan verschillende wattages. Heb hier een computer staan waar 3 verschillende voedingen in hebben gezeten. Dus dat maakt niet uit.

Wat je misschien wel kunt doen is even de CMOS batterij er 10 minuten uithalen (zal wel niet veel helpen ;( )

Of je flasht je bios eens.

Verwijderd

ik zou eerst eens je bios flashe
en niet met een BETA flasher :)

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
dan zul je toch eerst door de bios moeten komen of zie ik dat verkeerd?

Verwijderd

Reset de BIOS eerst eens en kijk dan wat er gebeurt. En controleer anders eerst het voltage van die BIOS batterij. Misschien geeft het problemen als het ding leeg is?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> PMG

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
even voor de duidelijkheid als ik mijn bios reset start hij op maar als ik dan reset of de volgende dag opstart blijft hij toch weer hangen dus moet elke keer het bios resetten
Heb inmiddels ook mijn bios geflasht met de juiste flash tool en ook de batterij vervangen maar helpt niets
Snap er nix van maar moet haast wel met die voeding te maken hebben
Pagina: 1