Zen Cooler

Pagina: 1
Acties:

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Ik heb alweer (zover ik weet) een maand geleden iets gelezen over die superstrakke Zen cooler.

Maar in de pricewatch van tweakers.net staat hij niet.

Mijn vragen zijn:

1 - komt hij nog uit? en zo ja nog voor de jaarwisseling?
2 - Kan deze cooler op elke mobo gemonteerd worden ?
3 - richtprijs ?

Alvast bedankt
X-Treme

Pc: Geen :(

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws/18681

hier staat iets verder weet ik ook niet

• Rudy_X
Ja. dat nieuws heb ik dus gelezen.

dadelijk wordt het gewoon niks. maar ja!

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

der staan ook allemaal mooie chinese tekentjes op de koeler.. het zou me niks verbazen als ie gewoon niet te verkrijgen is hier..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Prijs is iets van 230gld als ik me niet vergis. Het is alleen niet hier te koop. Volgens mij is ie nieteens in Europa te koop.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-04 11:46
moet je wel erg opletten bij het installeren van dat ding! het is een van de meest core vernietigende koelers die er bestaan (zo blijkt ook uit een review van +- 40 koelers waarbij die ZEN koeler de enige koeler was waarmee de core beschadigd werd :P)

• Rudy_X
Op dinsdag 13 november 2001 22:21 schreef AMDude het volgende:
moet je wel erg opletten bij het installeren van dat ding! het is een van de meest core vernietigende koelers die er bestaan (zo blijkt ook uit een review van +- 40 koelers waarbij die ZEN koeler de enige koeler was waarmee de core beschadigd werd :P)
Zo........... das niet verkeerd. maar heb je ook een link naar dat artikel??

(misschien is dat de reden waarom hij niet op de markt komt :? )

Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.tweakers.net/nieuws/18681

Verwijderd

Als ik me niet vergis was de core niet beschadigd maar gechipped?

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 13 november 2001 22:21 schreef AMDude het volgende:
Dat was dus de review van Hard|OCP

En ja, conclusie was: erg goede prestatie, stil, en erg tricky:
This unit performs wonderfully and with a low decibel rating. It is quiet and turned in some of the best marks in our Roundup. Now for the bad. It is very expensive, as I have yet to find it under US$99.00. The clipping system is also terrible. I have installed heatsinks over 100 times this week, and I chipped my TBird core with this unit. It was not to the point that it killed it, but it got chipped. Also, even after I got the unit secured and working, I was worried that it was going to come loose.

This unit is not for the newbie in any way, shape, or form. Still, if you can get around the price and the risk, you will get one of the quietest and best performing HSFs made today. Personally, I am steering clear of it.
Jerr: Het verschil tussen een randje/hoekje chippen zonder de cpu om zeep te helpen en wél het ding te mollen is erg klein. Dat het hier toevallig net goed ging zegt niets, behalve dat ze bij Hard|OCP mazzel hadden.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Die vent van HARD OCP is gewoon een onhandige boer. B-)

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 14 november 2001 15:54 schreef jerr het volgende:
Die vent van HARD OCP is gewoon een onhandige boer. B-)
Zeg, grapjas, ken jij de website van Hard|OCP wel ?
I have installed heatsinks over 100 times this week, and I chipped my TBird core with this unit.
Lijkt me stug, iemand met zoveel ervaring die niet weet hoe een koeler geinstalleerd moet worden...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 16:07 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Zeg, grapjas, ken jij de website van Hard|OCP wel ?
[..]

Lijkt me stug, iemand met zoveel ervaring die niet weet hoe een koeler geinstalleerd moet worden...
Goh, alsof hij het serieus bedoeld :z

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 14 november 2001 16:15 schreef iefje het volgende:

[..]

Goh, alsof hij het serieus bedoeld :z
Alsof 'ie zegt dat Femme een lulhannes is met websites ;)

Pagina: 1