Toon posts:

F1CM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor alle F1 fans op GoT:

Er word een nieuw F1 management Sim gemaakt. Ik ben een van de zeven ontwikkelaars van dit spel, we zijn dichtbij het sluiten van een deal met een van de grootste publishers van pc games... voor meer info zie http://www.f1-team.co.uk , ja ik weet het de site is amateuristisch, het spel zeker neit :)

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
heb nog zo'n soort spel liggen uit 1900 ofzo was toen wel gaaf, daar na is volgens mij nooit meer een gekomen.

net een beetje rond gekeken ziet er wel vet uit :) :)
wanneer komt ie ongeveer uit als alles goed gaat????

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 19:46
hee Donkey

ik ben al tijdje op de hoogte van het zo te zien revolutionaire manager game

als jullie idd een hele grote publisher te pakken hebben komt het dan ook goed met alle licenties (die van CART/ F3000/F3/ F Renault etc??

zoja helemaal toppie !!

ps wat is jullie verwachte release datum nu?
volgend jaar toch pas??

I don't drive fast, I only fly low!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

kan idd erg vet worden, misschien dat Donkey nog wat meer info kan geven :9

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Verwijderd

Topicstarter
We hadden in eerste instanti de realease datum gepland voor kerstmis van dit jaar, helaas lijkt dit nu niet meer haalbaar doordat we een nieuwe teamlid hebben aangetrokken die hele vette dingen maakt in DirectX voor ons, het spel wordt dus grafisch nog beter dan dat het al zou worden, met als nadeel dat de release datum nu begin volgend jaar gepland is (alles hangt natuurlijk ook af van bugs).