Toon posts:

map-designer (cs)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben op zoek naar een proggie waar mee ik maps voor c-strike kan bouwen. Ik heb world craft al maar das een beetje onduidelijk|:(. Weet iemand een proggie waar mee da kan. of heeft iemand veel verstand of ervaring met worldcraft en kan mij het uitleggen?*D

Verwijderd

da moeilijker dan je denkt hoor,

er zijn wel meer programma's maar die zijn ook moeilijk...

Verwijderd

worldcraft & quark

www.planetquake.com/quark

worldcraft weet ik zo ff niet..

Verwijderd

THNX

Verwijderd

Quark heb ik nog veel gebruikt om Q2 en HalfLife levels te bouwen, best wel leuk proggie

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Als je worldcraft eenmaal snapt is het een eitje, gewoon ff de nieuwste van counter-strike.net plukken, wat x-tra tooltjes erbij en je kan beginnen.
Instellingen weet ik zo niet, die laat ik altijd zetten :7

Verwijderd

THNX

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

OP deze site kan je bekijken hoe je worldcraft in moet stellen om cs maps te maken (staan ook veel tutorials):

http://halflife.gamedesign.net/resources/cstrike_setup.shtml

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Worldcraft zit ook standaard bij je half-life cdeetje.
Ikzelf heb een tijdje in worldcraft mappen gemaakt.Worldcraft heb je zo door en je kan vlug een aantal mapjes maken mbv de tutorial.(ik gloof dat de nieuwe update op http://www.planethalflife.com/
Als je een mod gaat maken(zoals cs) kan je het beste voor Quark gaan omdat je daar standaard voor de cs maps kunt gaan terwijl je in worldcraft de cs map moet compile

Verwijderd

bedankt allemaal ik denk toch dat quark het meest geschikte is en als ik een map heb gemaak horen jullie het nog wel :D

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Quark zuigt best wel... Neem echt liever Worldcraft. Allebei gedaan maar worldcraft is stukke beter en na een tijdje gaat het stukken sneller.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 15:42

Vos

AFCA

Op woensdag 14 november 2001 15:35 schreef spartanus66 het volgende:
bedankt allemaal ik denk toch dat quark het meest geschikte is en als ik een map heb gemaak horen jullie het nog wel :D
Ok, tot over een jaar.

Pagina: 1