[ webvideo ] [ flash ] over en door mekaar

Pagina: 1
Acties:

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Topicstarter
jaja, dis een moeilijke (volgens mij);

Ik wil dus een webstream (wordt een webcam) op een site zetten met DAAROVER een transparante flash;

hier kun je zien wat ik wil http://xangadix.hapklaar.com/testing/flashstream/test.htm

en je kunt ook daar ( http://xangadix.hapklaar.com/testing/flashstream/ding.zip ) downloaden met de bestanden, want online loopt ie niet echt lekker ;)

iemand tips of ideen, want je ziet dat het video object altijd bovenaan gaat liggen, en dat moet de flash nu juist doen :(

edit: sorry linkje klopte niet

Stoer; Marduq

• OkkE
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Is dat niet het zelfde als met DIVs / Layers en Flash? Dat hij automatisch de stream boven zet? En dat er duz nix aan te doen is? :?
Ik weet het ook nie.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
wel; hij moet straks met een webcam gaan werken, maar ik heb daar nog ff geen app bij (en geen webcam) en dat is een javacampush, of iets van een ftp principe. Ik hoop dat dat wel werkt :-/

Stoer; Marduq

Verwijderd

heb je het geprobeerd met layers,? zag wel in je html dat je flash in layer z index 10 had staan, maar daarna layer waar ik het nut niet van zie, en meer rare html.

Met layers zal wel niet werken, zoals al gezegd heeft het volgens mij te maken met render volgorde. Maar dit is wel de eerste keer voor mij dat ik iets over flash heen zie gaan.

Verwijderd

heb hier laatst een third party tool voor gezien....aansturing van video die overlayde over flash, door flash...heb in mijn bookmarks op het werk...

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 00:08 schreef B-Top het volgende:
heb hier laatst een third party tool voor gezien....aansturing van video die overlayde over flash, door flash...heb in mijn bookmarks op het werk...
w00t! post het ff als je dat terugvind :)

####

en: ja ik heb nu geloof ik alles in layers staan, maar ik heb het ook zonder layers geprobeerd (dat is, de flash wel in een layer, de rest niet) maar... onzin html? dat komt waarschijnlijk omdat ik het met dreamwaver in elkaar heb geklikt ;)

Stoer; Marduq

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 11:53 schreef B-Top het volgende:
http://www.flashants.com/root/fmprojector.shtml
Dat gaan we eens proberen :)

Stoer; Marduq

Pagina: 1