probeer te herinstalleren.. anders moet je kijken of hij wel draait onder XP (www.unreal.com of zo?)
UT draait gewoon onder XPOp dinsdag 13 november 2001 21:04 schreef altec het volgende:
probeer te herinstalleren.. anders moet je kijken of hij wel draait onder XP (www.unreal.com of zo?)
Op m'n andere pc in ieder geval wel.
Ook als ik m'n videomode in Direct3d of Software rendering zet i.p.v. 3dfx dan krijg ik dezelfde error
Wordt er een beetje moe van
Aan de dump te zien lijkt het iets met je geluid te maken te hebben... 
* drm heeft geen verstand hier van
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Heb echt alles geprobeerd.Op woensdag 14 november 2001 09:32 schreef drm het volgende:
Aan de dump te zien lijkt het iets met je geluid te maken te hebben...
Disabelen, andere drivers, DirectX opnieuw, etc.
Dat wil dus gewoon niet lukken.
Misschien even proberen een SB Live erin te hangen.
Maar het maffe is dat als ik UT in safe mode opstart (bijna alles disabelen, waaronder sound) is dat ik hetzelfde krijg
melp.
Verwijderd
Misschien soundsettings in UT zelf. Heeft Creative geen official XP drivers? Probeer die anders eens.
Ehm in UT zelf wordt moeilijk want daar kom ik dus niet inOp woensdag 14 november 2001 10:13 schreef GBU-28 het volgende:
Misschien soundsettings in UT zelf. Heeft Creative geen official XP drivers? Probeer die anders eens.
En voor deze (SB AWE 64) zijn er geen XP drivers. Creative zegt dat deze standaard in XP zitten. Dat is waar. Niks geen conflicten ofzo. Dus volgens Windows is 't OK.
En Wind95/98/2000 drivers werken allemaal niet.
Alles geprobeerd wat dat betreft...
Ehm wat moet ik me daarbij voorstellen ?Op woensdag 14 november 2001 11:12 schreef erikv1983 het volgende:
Mischien kent UT geen XP drivers voor je creative kaartje...
Zijn je sound-settings niet handmatig in te stellen ?
In .ini files.. o.i.d.
Wat voor een voodoo driver gebruik je??
Pagina: 1