helleuh! weet iemand toevallig waar de tempsensor (van de casetemp) van dit plankje zit? heb net mun kast volgepropt met geluids-isolerend materiaal en nu blijft de casetemp op 9 graden staan. mun proc.temp blijft wel goed dus zo'n probleem is het niet.....maar als ik het kan verhelpen met iemands altijd gewaardeerde hulp.
ergens rechts onder een metalen busje met een stukje ijzerdraad er omheen om het vast te houden, ik zit ook met een case temp van 9 graden omdat mijn 12 cm er recht tegeaan zit te blazen ff zoeken maar je vind heb wel als je rechts onderin zoekt..
\0/
Als jij gelijk hebt is het dus het busje waar het rode cirkeltje rond staat.Op woensdag 14 november 2001 11:05 schreef Drama het volgende:
ergens rechts onder een metalen busje met een stukje ijzerdraad er omheen om het vast te houden, ik zit ook met een case temp van 9 graden omdat mijn 12 cm er recht tegeaan zit te blazen ff zoeken maar je vind heb wel als je rechts onderin zoekt..
20*350ZO45°
Hmm.. Ik had altijd begrepen dat die gewoon ingebakken zit in je chipset..
(BTW.. Als ik die afbeelding bekijk lijkt dat ding gewoon meer op een simpel kristal, maargoed.. Afbeelding is te klein om het duidelijk te zien!)
(BTW.. Als ik die afbeelding bekijk lijkt dat ding gewoon meer op een simpel kristal, maargoed.. Afbeelding is te klein om het duidelijk te zien!)
Verwijderd
ik wil ook wel weten waar die zit. Ik heb net een pc tje in mekaar getimmerd met een k7t Turbo2 en de tempsensor van de mamaplank geeft 117 C aan 
ik zal er straks maar ff een eitje op bakken,maar hij voelt wel lekker koel..
Dat is een Bug in PCAlert, moet je PCalert maar afsluiten en weer opnieuw opstarten. Of gelijk op de Site van MSI versie 3.3.9.0 downen.Op woensdag 14 november 2001 12:08 schreef pietersg het volgende:
ik wil ook wel weten waar die zit. Ik heb net een pc tje in mekaar getimmerd met een k7t Turbo2 en de tempsensor van de mamaplank geeft 117 C aan
20*350ZO45°
dat omcircelde dingetje is gewoon een kristalletje... zeker weten... waar de tempsensor wel zit weet ik niet... systemtemp was toch de temperatuur van de northbridge?? dus die seno
r zit d8 ik gewoon in de chip...
r zit d8 ik gewoon in de chip...
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Dank je wel voor deze constructieve bijdrage. Ben je soms techposts aan het verzamelen? Het lijkt er wel op. We houden je in de gaten.Op dinsdag 13 november 2001 21:44 schreef phantom2k het volgende:
ik kan je nie helpen
Verwijderd
ik vermoedde al zoiets.. Ik vond het wel geinig staan die 117 C.Hij is nu lekker weer 21C.Op woensdag 14 november 2001 12:19 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Dat is een Bug in PCAlert, moet je PCalert maar afsluiten en weer opnieuw opstarten. Of gelijk op de Site van MSI versie 3.3.9.0 downen.
Pagina: 1