Heej, weet iemand wanneer GTA3 op de PC uitkomt? Ik snap trouwens ook niet waarom zulke games niet tegelijk uitgebracht worden.
Search...Op dinsdag 13 november 2001 20:47 schreef Radical1980 het volgende:
Heej, weet iemand wanneer GTA3 op de PC uitkomt? Ik snap trouwens ook niet waarom zulke games niet tegelijk uitgebracht worden.
In Maart geloof ik.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
nee alleen op PS2Op dinsdag 13 november 2001 21:06 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Issie nog niet uit dan
Waarom niet tegelijk? Mogelijk omdat ze bezig zijn met de multiplayer opties ? Of misschien nog wel de fouten eruit halen die de PS2 wel heeft ? Beter iets langer wachten dat het spel meer opties heeft en weinig tot geen fouten, dan een spel vol met bugs en geen multiplayer-optie. Bij GTA3 zou dat echt da bomb zijn!Op dinsdag 13 november 2001 20:47 schreef Radical1980 het volgende:
Verwijderd
Vanmiddag vertelde een vriend van me dat hij gister de demo heeft gespeeld. Hij is alleen nog niet online om de link door te sturen.... Kan iemand me hier ondertussen vertellen?? Kan niet wachten!Op woensdag 14 november 2001 01:37 schreef phantom2k het volgende:
is er ook geen demootje?
Bullshit!Op donderdag 06 december 2001 15:17 schreef PepsterPep het volgende:
[..]
Vanmiddag vertelde een vriend van me dat hij gister de demo heeft gespeeld. Hij is alleen nog niet online om de link door te sturen.... Kan iemand me hier ondertussen vertellen?? Kan niet wachten!
Dat is er nog niet (toch?)
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
hmmm... ik dacht toch echt dat hij geen geintje maakte... maargoed... ik spreek hem zo en dan zal ik (als het waar is) de link ff op tweakers zetten....Op donderdag 06 december 2001 15:19 schreef LaptopDude het volgende:
Gaan we weerGta3 is nog niet uit op de pc volgens isonews althans
Verwijderd
Ik had die hele topic niet gelezen, maar had hij dan screenies opgestuurd?Op donderdag 06 december 2001 15:24 schreef PepsterPep het volgende:
[..]
hmmm... ik dacht toch echt dat hij geen geintje maakte... maargoed... ik spreek hem zo en dan zal ik (als het waar is) de link ff op tweakers zetten....
Verwijderd
nee... dat was hij niet maar hij is nu voor me aan het zoeken....Op donderdag 06 december 2001 15:25 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
Ik had die hele topic niet gelezen, maar had hij dan screenies opgestuurd?
---en toen viel de stroom uit---
jullie horen het vanavond!
Dit topic heb ik eerder gezien.
Maar om ff ontopic te blijven volgens mij komt de PC versie van GTA 3 rond het 2de kwartaal van 2002.
Maar om ff ontopic te blijven volgens mij komt de PC versie van GTA 3 rond het 2de kwartaal van 2002.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
Ik denk dat jij en/of je vriend ernstig in de war is/zijn.Op donderdag 06 december 2001 15:17 schreef PepsterPep het volgende:
[..]
Vanmiddag vertelde een vriend van me dat hij gister de demo heeft gespeeld. Hij is alleen nog niet online om de link door te sturen.... Kan iemand me hier ondertussen vertellen?? Kan niet wachten!
Ik wil Gran Turismo 3 voor de pc...
Verwijderd
heb die gozer die dat vorige topic (die we goed verkracht hadden)
nog screenshots gepost of durft ie niet meer
ne geen screenies gepost, Zie mijn wat oudere topic waar een slotje opzit.Op donderdag 06 december 2001 15:55 schreef LooneyD het volgende:
heb die gozer die dat vorige topic (die we goed verkracht hadden)
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
Wat is dit nou weer voor onzin? Gisteren was er de misschien wel 100ste topic over geopend en weer de 99ste keer gesloten, dit soor informatie kun je ook makkelijk vinden door te zoeken op google. Zoek maar naar gta3 en dan kom je op de officiele site terecht. Daar kun je alle info vinden
Verwijderd
Omdat ze zoveel mogelijk eerst op 1 markt uitbrengen om te kijken hoe het loopt. En dat daar een duidelijke verschuiving merkbaar is van PC naar consoles is niet zo vreemd...Op dinsdag 13 november 2001 20:47 schreef Radical1980 het volgende:
in maart 2002
lang w8ten nog dus
lang w8ten nog dus
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
waar is die link voor de demo dan ? 
edit:
Typo
Typo
-
Onzin onzin onzin!
Kunnen dit soort topics niet meteen op slot?
Lijkt me nu toch wel duidelijk dat ie er nog niet is!
Kunnen dit soort topics niet meteen op slot?
Lijkt me nu toch wel duidelijk dat ie er nog niet is!
Pagina: 1