Hey mensen, ik heb een probleempje.
Heb me onlangs een chieftec kastgekocht lekker groot en ruim dat ding.
Aan het modden ben ik nog niet echt begonnen maar heb
er wel al de nodige case fans in geplaast. 8 om precies te zijn.
Deze zijn allemaal op de huidige voeding aangesloten samen met 4 harde schijven, cd-rom, cd-writer, floppy, dragond orb III op proc en m'n mobo natuurlijk. De fans zitten ook nog op een zelfgemaakte babybus met de nodige ledjes en schakelaartjes op 0, 7 of 12V.
Nu merk ik op dat sinds ik deze fans geinstalleerd heb mijn pc zo nu en dan beslist om even te herstarten
met de nodige scandisks nadien natuurlijk. 
Ik heb een 350W voeding zitten. Zou het soms kunnen zijn dat mijn proc op een bepaald moment te weinig spanning krijgt door het hoge verbruik, en dat hij hierdoor uitschakeld?
De temperaturen in m'n case zijn alvast goed dacht ik.
CPU: 34° stressed 30° Idle en case temp is 19°
Ik ben later van plan nog met ccfl's te werken en andere leuke dingetjes.
Zou het misschien aangeraden zijn een aparte voeding voor dat alles te plaatsen? (heb er hier nog zo'n 4 250W ATX voeding liggen met noise control)
Zo hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen.
Alvast bedankt
Heb me onlangs een chieftec kastgekocht lekker groot en ruim dat ding.
Aan het modden ben ik nog niet echt begonnen maar heb
er wel al de nodige case fans in geplaast. 8 om precies te zijn.
Deze zijn allemaal op de huidige voeding aangesloten samen met 4 harde schijven, cd-rom, cd-writer, floppy, dragond orb III op proc en m'n mobo natuurlijk. De fans zitten ook nog op een zelfgemaakte babybus met de nodige ledjes en schakelaartjes op 0, 7 of 12V.
Nu merk ik op dat sinds ik deze fans geinstalleerd heb mijn pc zo nu en dan beslist om even te herstarten
Ik heb een 350W voeding zitten. Zou het soms kunnen zijn dat mijn proc op een bepaald moment te weinig spanning krijgt door het hoge verbruik, en dat hij hierdoor uitschakeld?
De temperaturen in m'n case zijn alvast goed dacht ik.
CPU: 34° stressed 30° Idle en case temp is 19°
Ik ben later van plan nog met ccfl's te werken en andere leuke dingetjes.
Zou het misschien aangeraden zijn een aparte voeding voor dat alles te plaatsen? (heb er hier nog zo'n 4 250W ATX voeding liggen met noise control)
Zo hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen.
Alvast bedankt