Toon posts:

CU2 troubles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Warning: Can't connect to MySQL server on '10.42.42.129' (11) in /home/sites/cu2/data/includes/dbobj_mysql.inc on line 16

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to MySQL server on '10.42.42.129' (11) in /home/sites/cu2/data/includes/dbobj_mysql.inc on line 16
De database kan niet geopend worden, probeer het nog eens aub. Onze excuses voor het ongemak!

Probleempje met hun SQL server :)?

Verwijderd

hebben ze dat daar niet vaker :?

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ja ze hebben de laatst tijd heel veel problemen gisteren had ik erook al last van

• raas
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 17:05

raas

kies je keuze

die site is echt ongelooflijk traag overdag, en constant errors idd

An eternity is very, very long, especially towards the end.

Verwijderd

Topicstarter
fftjes een cu2 concurend inelkaar steken :P

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik ken de oprichter/baas want ik werk ook bij hem van Cu2 ze hebben een eigen hosting bedrijf http://www.mediadesign.nl ik vind het
ik weeet hoe ze daar omgaan met downtimes enzo. en dat
is niet zo klant vriendelijk

Verwijderd

ik heb ok cu2 ja...en af en toe zuigt het echt (lekker toch :P)

maareuhmmm as je je er zow aan ergert stop je er toch mee :?

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 07:55 schreef EmBee het volgende:
Ik ken de oprichter/baas want ik werk ook bij hem van Cu2 ze hebben een eigen hosting bedrijf http://www.mediadesign.nl ik vind het
ik weeet hoe ze daar omgaan met downtimes enzo. en dat
is niet zo klant vriendelijk
Jij weet niks niks van Cu2 of Media Design. Wil je niet van die flauwekul posten hier.

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Op donderdag 04 april 2002 00:35 schreef freewave het volgende:

[..]

Jij weet niks niks van Cu2 of Media Design. Wil je niet van die flauwekul posten hier.
werkte bij hem! naja werkte bij hem en kben weg (net als veel andere) ik iig omdat het niet werd gewaardeerd volgens mij, en ik weet hoe jullie aangaan met storingen (ik weet igg van een paar gevallen, en dan mag ik best vinden dat dat klant onvriendelijk is)
Pagina: 1