Koper

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Iemand die mij een telnr of iets kan geven van een bedrijf dat bereid is aan particulieren te leveren? Of is er toevallig iemand die nog een keer zo'n actie op touw gaat zetten voor koper blokkies?

Alle info is welkom, ik wist niet dat dit spul zo moeilijk te krijgen is :(

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 22:28
Al bij een metaal verwerkings bedrijf geweest? Ik rij er elke dag langs, ik moet maar ff kijken of die nog koper hebben. Ik meld het dan uiteraard nog wel ff

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op dinsdag 13 november 2001 20:21 schreef Froggie het volgende:
Iemand die mij een telnr of iets kan geven van een bedrijf dat bereid is aan particulieren te leveren? Of is er toevallig iemand die nog een keer zo'n actie op touw gaat zetten voor koper blokkies?

Alle info is welkom, ik wist niet dat dit spul zo moeilijk te krijgen is :(
Je kan wel koper inkopen bij een bedrjf maar meestal moet je dan een minstens een halve meter ofzo kopen van 2cm dik en 5cm breed. Daarom is het makkelijker om een gezamenlijke actie te starten, of je moet echt je hele case willen waterkoelen >:) . Mocht het je niet lukken om met zo'n actie mee te doen, dan zou ik toch echt een blokkie kopen. Er is pas nog een actie geweest waar ik m'n koper heb gekocht en volgens mij had degene die het had gekocht nog wel over. Je moet ff zoeken op got naar koper inkoopactie ofzoiets.

• froggie
Die inkoopactie heb ik inderdaad al een keer gezien ja, maar zover ik weet is er van die actie nix meer over en is alles al gebruikt...

Maare... wat kost zo'n stukkie van 20x50x? eigenlijk?

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:55

Epsilon

www.staalmarkt.nl

hier verkopen ze aan bedrijven, maar ze doen niet moeilijk

• froggie
Op dinsdag 13 november 2001 21:50 schreef epsilon het volgende:
www.staalmarkt.nl
404 :(

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

* Demo heeft nog wel wat liggen, ICQ maar ff wat je moet hebben, kijk ik of dat er nog af kan :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1