downloadbare boeken

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NetForce1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:30

NetForce1

(inspiratie == 0) -> true

Topicstarter
Weet iemand misschien waar ik goede boeken over programmeren kan downloaden, voornamelijk Java en SQL C++ mag, hoeft niet.

Ben al bij mindview.com geweest, kan zo gauw ff niet meer vinden.

De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 09:56
SQL C++

Waz da :?

Werkt iets als "google ebooks java" niet?

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• NetForce1

NetForce1

Topicstarter
Oke SQL, C++

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:40
http://www.mindview.net/Books/TIJ/ Hier heb je een extreem goed boek over Java. Verkrijgbaar als HTML en PDF. (Thinking in Java 2nd ed.)

En onderschat de java tutorial van Sun niet. Deze kun je ook als HTML downloaden. Deze tutorial is ook extreem goed. Er wordt lekker praktisch gewerkt, maar alles wordt ook behoorlijk diepgaand uitgelegd. Deze zoek je zelf maar. Hint, 't is van Sun, dus zoek daar in de documentatie sectie.

Tevens is er op die site Thinking in C++ te vinden. Een uitermate goed boek over de basics van C++.

offtopic:
Ik ga dit jaar voor kerst het boek De programmeertaal C++ vragen. DIt is de nederlandse vertaling van HET boek van Bjarne Strousstrup. En ja het is echt een goede vertaling waarin termen niet vernederlands worden, alles houdt zijn engelse naam, maar de rest is lekker in het nederlands.
Ik denk dat ik eindelijk zover ben dat ik wat aan dit boek zou kunnen hebben.

Oh ja en voor SQL lijkt deze me wel aardig: http://www.free-ed.net/fr03/lfc/030101/121/

• NetForce1

NetForce1

Topicstarter
http://www.mindview.net/Books/TIJ/ Hier heb je een extreem goed boek over Java. Verkrijgbaar als HTML en PDF. (Thinking in Java 2nd ed.)

Tevens is er op die site Thinking in C++ te vinden. Een uitermate goed boek over de basics van C++.
zoals gezegt (of geschreven) heb ik daar al gekeken, en de JAVA tut van SUN heb ik ook al is idd erg goed.

Maar toch bedankt

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:40
Damn is dat even balen voor mij ;)

Op google zoeken op 'free online book <taal/onderwerp naar keuze>'. Vind je vast wel wat.

• Infinitive
Op google zoeken op 'free online book <taal/onderwerp naar keuze>'. Vind je vast wel wat.
Zonder free krijg je meer resultaten... ;) *D

En wat SQL betreft: als je naar de MySQL manual kijkt, wordt in iedergeval uitgelegt hoe in MySQL de select, insert en update eruit ziet. Misschien ook wel wat om naar te kijken: www.mysql.com

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Zoek even op www.kazaa.c0m of met andere p2p progie's

Moet werken ben er al zat tegen gekomen

Verwijderd

http://docs.rinet.ru:8080/

dé site voor boeken over development voor van alles en nog wat.

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
Op dinsdag 13 november 2001 21:13 schreef The - DDD het volgende:
Damn is dat even balen voor mij ;)

Idd, gewoon lekker zoeken op GoT, meestal werkt het ook nog wel als je zoekt op de titel van het boek vind je er veel ook wel..(is wel illegaal, maar och)

succes

• Infinitive
(is wel illegaal, maar och)
Ik denk meestal maar zo: je kan ook naar de bibliotheek gaan om het boek te halen. Das ook (voor mij) gratis, maar heeft meer overhead. Het effect is hetzelfde dus illegaal is het op die manier ook weer niet.

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
Op dinsdag 13 november 2001 21:56 schreef Infinitive het volgende:
Ik denk meestal maar zo: je kan ook naar de bibliotheek gaan om het boek te halen. Das ook (voor mij) gratis, maar heeft meer overhead. Het effect is hetzelfde dus illegaal is het op die manier ook weer niet.
mij maakt het ook niet uit, maar oom agent wel :)

en je betaald voor de bieb (meestal), niet voor je boekkie op internet :)

maar we gaan offtopic: ssst ;)

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

is genoeg te vinden op morpheus (kaazaa enzo) maar ik heb behoorlijk wat online (300meg geloof ik) kwa e-books. dus als je nog niets kan vinden, ask mij dan ff op icq/email ofzo.
Pagina: 1