De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
SQL C++
Waz da
Werkt iets als "google ebooks java" niet?
Waz da
Werkt iets als "google ebooks java" niet?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Oke SQL, C++
http://www.mindview.net/Books/TIJ/ Hier heb je een extreem goed boek over Java. Verkrijgbaar als HTML en PDF. (Thinking in Java 2nd ed.)
En onderschat de java tutorial van Sun niet. Deze kun je ook als HTML downloaden. Deze tutorial is ook extreem goed. Er wordt lekker praktisch gewerkt, maar alles wordt ook behoorlijk diepgaand uitgelegd. Deze zoek je zelf maar. Hint, 't is van Sun, dus zoek daar in de documentatie sectie.
Tevens is er op die site Thinking in C++ te vinden. Een uitermate goed boek over de basics van C++.
Oh ja en voor SQL lijkt deze me wel aardig: http://www.free-ed.net/fr03/lfc/030101/121/
En onderschat de java tutorial van Sun niet. Deze kun je ook als HTML downloaden. Deze tutorial is ook extreem goed. Er wordt lekker praktisch gewerkt, maar alles wordt ook behoorlijk diepgaand uitgelegd. Deze zoek je zelf maar. Hint, 't is van Sun, dus zoek daar in de documentatie sectie.
Tevens is er op die site Thinking in C++ te vinden. Een uitermate goed boek over de basics van C++.
offtopic:
Ik ga dit jaar voor kerst het boek De programmeertaal C++ vragen. DIt is de nederlandse vertaling van HET boek van Bjarne Strousstrup. En ja het is echt een goede vertaling waarin termen niet vernederlands worden, alles houdt zijn engelse naam, maar de rest is lekker in het nederlands.
Ik denk dat ik eindelijk zover ben dat ik wat aan dit boek zou kunnen hebben.
Ik ga dit jaar voor kerst het boek De programmeertaal C++ vragen. DIt is de nederlandse vertaling van HET boek van Bjarne Strousstrup. En ja het is echt een goede vertaling waarin termen niet vernederlands worden, alles houdt zijn engelse naam, maar de rest is lekker in het nederlands.
Ik denk dat ik eindelijk zover ben dat ik wat aan dit boek zou kunnen hebben.
Oh ja en voor SQL lijkt deze me wel aardig: http://www.free-ed.net/fr03/lfc/030101/121/
zoals gezegt (of geschreven) heb ik daar al gekeken, en de JAVA tut van SUN heb ik ook al is idd erg goed.http://www.mindview.net/Books/TIJ/ Hier heb je een extreem goed boek over Java. Verkrijgbaar als HTML en PDF. (Thinking in Java 2nd ed.)
Maar toch bedankt
Damn is dat even balen voor mij 
Op google zoeken op 'free online book <taal/onderwerp naar keuze>'. Vind je vast wel wat.
Op google zoeken op 'free online book <taal/onderwerp naar keuze>'. Vind je vast wel wat.
Zonder free krijg je meer resultaten...Op google zoeken op 'free online book <taal/onderwerp naar keuze>'. Vind je vast wel wat.
En wat SQL betreft: als je naar de MySQL manual kijkt, wordt in iedergeval uitgelegt hoe in MySQL de select, insert en update eruit ziet. Misschien ook wel wat om naar te kijken: www.mysql.com
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Idd, gewoon lekker zoeken op GoT, meestal werkt het ook nog wel als je zoekt op de titel van het boek vind je er veel ook wel..(is wel illegaal, maar och)Op dinsdag 13 november 2001 21:13 schreef The - DDD het volgende:
Damn is dat even balen voor mij
succes
Ik denk meestal maar zo: je kan ook naar de bibliotheek gaan om het boek te halen. Das ook (voor mij) gratis, maar heeft meer overhead. Het effect is hetzelfde dus illegaal is het op die manier ook weer niet.(is wel illegaal, maar och)
mij maakt het ook niet uit, maar oom agent welOp dinsdag 13 november 2001 21:56 schreef Infinitive het volgende:
Ik denk meestal maar zo: je kan ook naar de bibliotheek gaan om het boek te halen. Das ook (voor mij) gratis, maar heeft meer overhead. Het effect is hetzelfde dus illegaal is het op die manier ook weer niet.
en je betaald voor de bieb (meestal), niet voor je boekkie op internet
maar we gaan offtopic: ssst
is genoeg te vinden op morpheus (kaazaa enzo) maar ik heb behoorlijk wat online (300meg geloof ik) kwa e-books. dus als je nog niets kan vinden, ask mij dan ff op icq/email ofzo.
Pagina: 1