Hoiu ik zoek iemand die een site weet waar die SMB kan downloaden grag zonder la te veel gevote!
Verwijderd
Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van de regels.
Maar SMB bestaat niet voor de PC, gebruik een emu.

Er is wel een mario voor de pc, download showdown voor IRC maar, zit tie wel in 
http://www.sci.fi/~showdown/
Of het de officele is denk het niet, maar goed hij lijkt er verdomt veel op
http://www.sci.fi/~showdown/
Of het de officele is denk het niet, maar goed hij lijkt er verdomt veel op
Verwijderd
ik zou als ik jou was ff voor een verandering van de topicnaam gaan, dit wordt zow gesloten wegens warez-praktijken....
edit: alhoewel, topictitel valt wel mee, 1ste post wat minder
vraag ff naar een ALTERNATIEF voor mario op de pc, je krijgt wel wat gepost/gemailed denk ik...
edit: alhoewel, topictitel valt wel mee, 1ste post wat minder
vraag ff naar een ALTERNATIEF voor mario op de pc, je krijgt wel wat gepost/gemailed denk ik...
Niemand leest de FAQ
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
die's ook veel te grootOp dinsdag 13 november 2001 20:48 schreef Exirion het volgende:
Niemand leest de FAQ
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
en te moeilijk te bgrijpen?Op dinsdag 13 november 2001 20:49 schreef Marv het volgende:
[..]
die's ook veel te groot
Verwijderd
er zijn zat emulators voor de nes en snes en ook voor de gameboy en niet te vergeten voor de PSX en N64
dus je kunt ze allemaal op je PC spelen
dus je kunt ze allemaal op je PC spelen
Verwijderd
en best wel saai.Op dinsdag 13 november 2001 20:48 schreef Exirion het volgende:
Niemand leest de FAQ
Verwijderd
En veeeel te groot 
of was dat nou al gezegd?
Anywayz down gewoon een emu. ZSNES ofzo.
Wel binnen 24 uur weggooien he als je hem niet hebt
Doe ik ook
of was dat nou al gezegd?
Anywayz down gewoon een emu. ZSNES ofzo.
Doe ik ook
Verwijderd
Gewoon een snes emulator halen en dan mario allstars + marioworld 1 + 2.. dan heb je genoeg mario tot het eind van het jaar
Verwijderd
of je download de southpark versie van super mario I en die is freeware. Dies praktisch hetzelfde
Verwijderd
evensaai als een 3 uur durende documentaire over het liefdes leven van een oost chinese dwerksprinkhaan wel te verstaanOp woensdag 14 november 2001 19:58 schreef ds het volgende:
[..]
en best wel saai.
Ik heb die (nep)Mario voor de PC vroeger ook wel gehad.. Is idd niet de echte versie maar hij lijkt er wel heeel veel op.. Is trouwens geen warez maar gewoon freeware.
Verwijderd
Dat maakt 'm niet minder geldig. Je hebt je er wel gewoon aan te houdenOp woensdag 14 november 2001 22:44 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
evensaai als een 3 uur durende documentaire over het liefdes leven van een oost chinese dwerksprinkhaan wel te verstaan
Maar het is FREEwareOp donderdag 15 november 2001 00:28 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dat maakt 'm niet minder geldig. Je hebt je er wel gewoon aan te houden
Verwijderd
[BSA modus]Op woensdag 14 november 2001 21:09 schreef BoneFly_ het volgende:
Die 24uurs regel bestaat niet, gewoon niet downloaden wanneer je het origineel zelf niet hebt.
[/BSA modus]
er is wel mario bros voor de pc zonder dat je emulatie nodig hebt kijk maar eens bij www.download.com
daar vindt je er genoeg
en da legaal
dus bekkie houden over fao
edit: ik was eerder
daar vindt je er genoeg
en da legaal
dus bekkie houden over fao
edit: ik was eerder
Verwijderd
Kijk eens op http://www.download.com staat een versie met south park figuren. Levels zijn trouwens het zelfde.Op dinsdag 13 november 2001 20:13 schreef Haaaai het volgende:
Hoiu ik zoek iemand die een site weet waar die SMB kan downloaden grag zonder la te veel gevote!
Pagina: 1