Toon posts:

LCD Over

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in America nu een bracket bestelt. Maar helaas mijn 40x4 blijkt niet goed te passen in die pracket. Nu heb ik hier ook nog een 40x4 serial liggen en die past precies. Ik vroeg mij af heeft er nog iemand intresse in een gesoldeerd 40x4 helemaal klaar en werkend te zien. Kan je zo mee aan de slag is alleen nog niet ingebouwd. Ik denk dat f150,- wel reeel is verder had ik nog een opmerking voor jullie voor de serial versie ik heb mijn bestelling bij crystal fond gedaan en echt super service had ze binnen 1 week in Nederland.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik denk dat dit meer iets is voor V&A...

Zie ook hier: http://www.tweakers.net/aanbod.dsp

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:34
edit:
lama |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het het is een beetje op een slecht plek neer gezet. Ik zal er voortaan wat beter op letten sorry voor het ongemak :? :?

Verwijderd

He
Ik heb wel interesse. Mail effe op timmejet@wanadoo.nl
Btw heb je misschien een plaatje ervan. En zou je de verdere specs effe door kunnen mailen?

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 20:23 schreef Niekos het volgende:
He
Ik heb wel interesse. Mail effe op timmejet@wanadoo.nl
Btw heb je misschien een plaatje ervan. En zou je de verdere specs effe door kunnen mailen?
Ik was al eerder >:) (via ICQ)

Verwijderd

Topicstarter
Niekos is okay ik zal je eerst wel even fotos sturen at je weet hoe die eruit ziet misschien is het wel een goede idee om een grote inkoops actie te doen bij crystal fonds en dat een beetje groots op te zetten met een website enzo ik heb erg goede ervaringen met hun.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen het is een 20x4 sorry voor het ongemak iemand toch nog intresse?

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 21:59 schreef Doggie het volgende:
Ik nog steeds :)

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

Op dinsdag 13 november 2001 21:59 schreef Doggie het volgende:
20x4 voor 150 piek??? das dubbel zo veel als bij conrad

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Als je goed gelezen had had je geweten dat deze al helemaal afgesoldeerd is en ready 4 action. PnP zullen we maar zeggen ;)

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Op dinsdag 13 november 2001 22:47 schreef Froggie het volgende:
Als je goed gelezen had had je geweten dat deze al helemaal afgesoldeerd is en ready 4 action. PnP zullen we maar zeggen ;)
Hahahaha dan is het nog veels te duur.....
Om een LCD te solderen heb je geen extreme soldeerkennis nodig alleen een vaste hand.... Een naast de LCD kosten de rest van de onderdelen haast niets....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Dat is zo... maar er zijn toch een hoop mensen die het liever niet zelf doen maar laten doen.

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 20:10 schreef Doggie het volgende:
Ik heb in America nu een bracket bestelt. Maar helaas mijn 40x4 blijkt niet goed te passen in die pracket. Nu heb ik hier ook nog een 40x4 serial liggen en die past precies. Ik vroeg mij af heeft er nog iemand intresse in een gesoldeerd 40x4 helemaal klaar en werkend te zien. Kan je zo mee aan de slag is alleen nog niet ingebouwd. Ik denk dat f150,- wel reeel is verder had ik nog een opmerking voor jullie voor de serial versie ik heb mijn bestelling bij crystal fond gedaan en echt super service had ze binnen 1 week in Nederland.
ja crystalfontz roeleerd had de mijne binne 4 werkdagen al

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 15:32

[NUT]

Heppiedepeppie

* [NUT] heeft al geld bij de receptie liggen Doggie - waiting :9~
Pagina: 1