Toon posts:

mijn cooler zorgt voor veel lawaai!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mijn cooler is een beetje aan de lawaajerige kant, naarmate de computer langer aanstaat wordt hij wel steeds monder lawaaierig ikdenk dat hij kapot is want ik heb hem al schoongemaakt maar kon geen gebrekken vinden, wie heeft hier verstand van?????

Verwijderd

Een beetje meer info mag je wel geven. Een merk en typenummer zou in dit geval wel handig zijn.

Verwijderd

is kapot, gewoon een nieuwe kopen.

Teeuwen

Verwijderd

Topicstarter
zou het niet weten wat voor een. Zou ik ff moeten kijken nouja kijk wel

Verwijderd

pas als je een delta hp fan hebt mag je over kabaal gaan praten :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

(jarig!)
Altijd al zo geweest of pas de laatste tijd?

En over welke cooler hebben we het hier :?

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36
Had ik ook, elke keer als ie dat deed porde ik erin met een pen ofzo. Hij maakte een zoemgeluid, na de por liep ie meestal goed. Dat geluid maakt ie alleen als ie lange tijd uit is geweest. Hij is gewoon kapot, want ik heb hem ook grondig schoongemaakt en het heeft niks geholpen.

Verwijderd

koop gewoon voor 25 piek een nieuwe fan :)

Verwijderd

Ik heb hier in mijn alternatieve server ook zo'n fan zitten. Moet hem een dezer dagen is een keer vervangen denk ik, maar tot op heden loopt hij nog helemaal goed.

Waarschijnlijk staat jouw computer in een kamer die wat kouder is, en wanneer de fan dan begint te draaien, dan klinkt hij eerst iets harder. Dit is wel een teken van slijtage, en het is dus een goed moment om een andere fan te gaan kopen.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:34
Mijn Spire 5E32B3 maakt ook een kolere herrie samen met de koeler van de voeding en een extra aanzuigende koeler voor/onderin de pc. Het lijkt soms wel of er gestofzuigd wordt! (gebeurt ook soms...) :+

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Zalman heeft de stilste koelers. Vooral de nieuwe CNPS3XXX+ series. www.zalman.co.kr of www.space-promotion.nl

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
tja, voor die 25 of 30 piek schop ik er gewoon elk half jaar een nieuwe op......weet ik zeker dat ie goed is en stil is....en dat voor 5 gulden per maand

iRacing Profiel

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
voor 21,50 heb je bij de gamma 1 vierkante meter noppenschuim ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

hehe ... probleem heb ik ook gehad .... totdat er een keer rook en een verschrikkelijke geur uit me pc kwam LOL

Gewoon nieuwe kopen da ding is stuk

• its.rAlphie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-06 17:38

its.rAlphie

still present.

Jah, had ik ook es! Kogellager behoorlijk kaduk! Nieuwe gekocht, maar als het die van je voeding is dan kan het normaal zijn, als je bedoelt dat die niet vreemder gaat klinken, maar wel harder gaat draaien (stofzuigen)!

'No matter where you go, there you are' --- Details over mijn compu's...

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 20:08 schreef Haaaai het volgende:
Hoi mijn cooler is een beetje aan de lawaajerige kant, naarmate de computer langer aanstaat wordt hij wel steeds monder lawaaierig ikdenk dat hij kapot is want ik heb hem al schoongemaakt maar kon geen gebrekken vinden, wie heeft hier verstand van?????

stickertje erafhalen druppeltje naaimachine olie, even droog maken sticker terug plakken
simpel genoeg en niet wachten op rook of nog meer herrie dat is voor baggeraars
gerri
Pagina: 1