Toon posts:

The return of Superweb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het lezen van http://www.tweakers.net/nieuws/19165 las ik dat superweb weer terug komt, wie is er van plan om dit weer te nemen?

Aangezien er in sommige buurten van nederland geen adsl of kabel aanwezig is wil ik hier wel eens over denken...

Post hier je bedenkingen, ervaringen of ideen over SUPEREWEB 2

Verwijderd

Vond het eigenlijk helemaal niet zo slecht.
Was wel erg blij toen ik ISDN kreeg, want toen hoefde ik niet meer na 15x proberen in te bellen rebooten :)
Maar met ISDN moest ik nog meestal een paar 100x inbellen :)
Ah, die goeie oude tijd, genoot ik nog van het online zijn ;(

Het is dat ik ADSL heb nu, maar anders had ik Superweb denk ik toch nog wel een kans gegeven...

Verwijderd

Ik ga zeker voor superweb!! Ik weet wel dat het allemaal zwaar klote was maar tijden veranderen en ik heb er wel vertrouwen in dat ze het daar nu beter aan gaan pakken. Iedereen leert van zijn fouten en voor mensen die nog niet via de kabel kunnen of adsl is dit binnenkort waarschijnlijk een hele goede oplossing!!

Verwijderd

jaja ik weet het ik heb me al aan gemeld voor de informatie!!!!!!!!!!!

O+ eindelijk is het er :9~

uuu nemen dus ik heb best veel plezier gehad van het oude superweb en op het laaste kreeg ik ook nog mijn geld terug van het voor schot dus.......... ;)

Verwijderd

voordat iedereen in zijn opwinding de realiteit uit het oog verliest:

feit is dat de meeste gratis ISP inmiddels geld gaan vragen of fuseren of failliet gaan (denk aan HetNet, Freeler, MyWeb, NokNok & 12Move etcetera). Dit gebeurt omdat het niet rendabel is om deze services aan te houden bij deze bedrijven.
Alle bedrijven als SuperWeb zijn tot nu toe failliet gegaan en volgens mij is er voor deze bedrijven geen mogelijkheid om te bestaan, de kosten zijn gewoon te hoog.

Ik wil hier niet de zwartkijker zijn maar volgens mij moeten jullie niet te hard van stapel lopen (8>

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06

AMDFreak

Intel is zo..

Zie wanadoo home time.. die houden het ook NOG wel uit geloof ik zo?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
NEEEEEEEEEEEEEEEE NIET WEER!! Ze hebben we verleden jaar al voor 105,- genaait!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:56
Op dinsdag 13 november 2001 23:18 schreef RutgerFR het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEE NIET WEER!! Ze hebben we verleden jaar al voor 105,- genaait!
Indeed..shit happens. Wist je niet dat je binnen 30 dagen je geld kan laten terug storten?

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 20:44 schreef Donkey het volgende:
voordat iedereen in zijn opwinding de realiteit uit het oog verliest:

feit is dat Alle bedrijven als SuperWeb zijn tot nu toe failliet gegaan
Ik wil hier niet de zwartkijker zijn maar volgens mij moeten jullie niet te hard van stapel lopen (8>
Alle bedrijven van de eigenaar van Superweb zijn ook failliet gegaan, ....
Dasnel.nl enz ....
Net een kakkerlak die maar niet wil verdwijnen,
A pain in the ass ..... :D

Alsjeblieft mensen, trap er niet in ....zelfs ezels doen dat niet 2x ....

No offence, just my 2 cts ....

Verwijderd

superweb was qua snelheid altijd perfect, inbellen was soms wel een prob maar als je er was haalde ik zeker 7.5k/sec met isdn...

alleen ze hebbe me probere te naaie voor 240 piek, dus geen superweb meer voor mij, tenzij ze me 4 maanden gratis geven om het goed te maken ofzo

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 14 november 2001 01:11 schreef Kertje het volgende:

alleen ze hebbe me probere te naaie voor 240 piek
Niet gelukt dan?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Voor de liefhebbers (indien aanwezig >:) ), er staan ook een stukkie op de frontpage over SW2

Ze komen nog dit jaar terug, maar hebben al een paar maanden vertraging: http://www.tweakers.net/nieuws/19165

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat het nu wel goed is, ik ga het zekers nemen, superweb zegt dat ze er zelf achterstaan.

• Entity
  • Nu online

Entity

9000rpm

Nou, ik heb zelf niet echt denderende ervaringen met SW gehad, ik zal dus eerst afwachten en er niet gelijk bovenop springen. Bovendien heb ik nu Wanadoo Hometime (is ERG goed vind ik, scheelt me bakken met geld).

Ik denk dat het aanbod van SW een gelijksoortig aanbod als Hometime zal zijn, aangezien volledig flat-fee (dus 24/7, zelfs met 2uur disconnect) niet rendabel zou zijn (tenzij het 200/maand gaat kosten, zoals Demon ISDN flatfee).

Maar goed, ik kijk de kat wel uit de boom, en alstie valt, dan is dat jammer.

Verwijderd

Yep, SuperWeb heeft de boel flink zitten belazeren en zou dus wel 2 keer uitkijken dat ik aan die ellende zou meedoen.
/me is in een grijs verleden 1 maand lid geweest van SuperWeb (in mijn 33.6K modem tijdperk) en heb dus nooit kunnen inbellen omdat het constant overbelast was. :-(
Ze adverteerde met: internetten zonder telefoontikken
En dat van die telefoontikken klopte....want je kon niet eens inbellen ivm overbelasting.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik denk dat dit best een kans van slagen heeft, ze hebben het voordeel boven een nieuw bedrijf dat ze weten wat ze niet moeten doen.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het ligt eraan hoe ze het gaan aanpakken. Altijd online zijn werkte gewoon niet. Behalve als je isdn had. En liet ik nou net analoog hebben. Inbellen was een hel, alleen 's-nachts kreeg je eigenlijk verbinding. En dan was het ze traaaaaag als ik weet niet wat.

Af en toe hadden ze een kleine opleving, meer modems, meer bandbreedte, maar dat was van korte duur omdat er weer nieuwe leden bijkwamen. Toch bleef ik het houden omdat ik 's-nachts dan maar ging downloaden, zo had ik iig iets voor het geld.

Toen ze overgingen op een aantal uren in de maand, ging het eindelijk wel lekker. Ik merkte dat ik daar genoeg aan had, ik kon tenminste inbellen als ik dat wilde. En toen kwam alsnog dat keiharde faillissement.

Ik vind Superweb echt een kutbedrijf, ik had het ook alleen maar omdat KPN het enige alternatief was. Maar echt veel plezier van Superweb gehad? Nou nee.

(en dan sla ik zelfs nog even over wat ze in de tussentijd ineens hadden geblocked - superweb, chatten, gamen, enz).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Laat hier je reactie achter, en steun flatfee in Nederland!

http://www.flatfee.nu reactie's worden doorgestuurd naar ministerie.

Verwijderd

Joh mijn zwager had superweb ik is lopen testen hij gebruikte het niet meer.

Ik tik in www.altavista.com hmz gebeurt niks ik moest nodig naar de pot >:) kom ik terug was pas 60% van de pagina ingeladen... damn dat zoog echt hard

Verwijderd

Ohwja voorsta je erin kwam moest je gemiddeld zo een 100-200 keer proberen in te bellen... pagina a la altavista duurde zo een 25 minuten voordat die open was (met 56k6) en na 2 uur weer gedisconect :r

Ik bedoel waarom proberen ze zelfs, bijna iedereen heeft Kabel wat redelijk snel is of adsl voor rond de 100piek p/mnd

Hoe kunnen ze dan in hemelsnaam gaan concurreren?

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03:18
Op woensdag 14 november 2001 12:33 schreef -KOD- het volgende:
Ik bedoel waarom proberen ze zelfs, bijna iedereen heeft Kabel wat redelijk snel is of adsl voor rond de 100piek p/mnd
Was dat maar zo. In veel plaatsen, vooral Noord en Oost Nederland is er nog echt niet overal breedband internet. Bij mijn ouders (regio Tiel) bv. nog steeds niet. Die wachten nu op een betaalbare 2-weg satteliet oplosssing en die komt er waarschijnlijk eerder dan kabel of ADSL.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 06:34 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Niet gelukt dan?
nope ze hadden voor 4 maanden abbo geld afgeschreven van me rek, terwijl dit als ik me goed herinner per 2 maanden ging of per maand, anyway, 1 dagen nadat het van me rekening was waren ze failliet (dat het bekend was dus)....

ik belde zo'n gleuf bij de bank op en vroeg het ongedaan te maken, dit deed ze, en toen vroeg ze... van welk bedrifj is het eigenlijk (toen ze het al gedaan had), ik zo superweb, zegt ze oh...dan krijg je het niet terug, we hebben vanmorgen opdracht gehad deze terugboekingen niet uit te voeren... ik zo "aarghh"...maar toch is het terug geboekt :)

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 12:33 schreef -KOD- het volgende:
Ohwja voorsta je erin kwam moest je gemiddeld zo een 100-200 keer proberen in te bellen... pagina a la altavista duurde zo een 25 minuten voordat die open was (met 56k6) en na 2 uur weer gedisconect :r

Hoe kunnen ze dan in hemelsnaam gaan concurreren?
er zijn enorm veel plekken waar helemaal nog geen kabel of adsl te krijgen valt hoor

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 09:28 schreef Maranello het volgende:
Ik denk dat het aanbod van SW een gelijksoortig aanbod als Hometime zal zijn, aangezien volledig flat-fee (dus 24/7, zelfs met 2uur disconnect) niet rendabel zou zijn (tenzij het 200/maand gaat kosten, zoals Demon ISDN flatfee).
demon is geen zo'n 450 gulden per maand flatfee hoor :) prijzen zijn in euro's

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op woensdag 14 november 2001 00:45 schreef PvH het volgende:

[..]

Alle bedrijven van de eigenaar van Superweb zijn ook failliet gegaan, ....
Dasnel.nl enz ....
Net een kakkerlak die maar niet wil verdwijnen,
A pain in the ass ..... :D

Alsjeblieft mensen, trap er niet in ....zelfs ezels doen dat niet 2x ....

No offence, just my 2 cts ....
Jij wil niet weten wat mensen allemaal willen accepteren voor een verbinding zonder telefoonkosten..... slechte verbindingen, snelheden van 0,1 kbyte/s, disconnects tig keer per dag, en sommige dagen helemaal geen internet. Ook het uitvallen van de mail en newsserver op regelmatige tijden wordt niet als hinder gezien.

In plaatsen waar maar 1 abonnement zonder telefoonkosten is worden dat soort zaken gewoon geaccepteerd, kijk maar naar Casema met hun DEMOS modempjes.... er zijn mensen die dat al jaren hebben, en die troep blijven accepteren.

Geloof me maar, als het zonder telefoonkosten is zal het gaan lopen, zeker als de voorwaarden op papier beter zijn dan Wanadoo. En als men eenmaal gewend is aan het lang open hebben van de verbinding kan men niet meer terug, en accepteerd men alles..... De Casema abonnee's met een DEMOS modem bewijzen dit nog steeds :) De portemonee is belangrijker dan de kwaliteit.

Nee, Superweb redt het wel. Ze krijgen wel klanten..... reken er maar op.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Uit in principe zou je eigenlijk nooit meer voor superweb moeten kiezen!

Verwijderd

ja ik heb me net aangemeld voor wanadoo (zelfde id als superweb) maar ja ze hebben een hele tijd niets van zich laten horen dus

Sorry superweb, ben jullie vergeten

• Entity
  • Nu online

Entity

9000rpm

Op woensdag 14 november 2001 15:31 schreef Kertje het volgende:

[..]

demon is geen zo'n 450 gulden per maand flatfee hoor :) prijzen zijn in euro's
Ik had er volgens mij toch echt het Euro teken voorgezet. Wordt dat er op dit board uitgefilterd ofzo?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Nee, dit board ondersteund nog geen Euro. Ik heb de Euro op Linux ook nog niet aan de praat gekregen, dus mischien dat het daaraan ligt? Volgens mij draaien die tweakers.net bakken op een *nix variant.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 13:16 schreef maartena het volgende:
Nee, dit board ondersteund nog geen Euro. Ik heb de Euro op Linux ook nog niet aan de praat gekregen, dus mischien dat het daaraan ligt? Volgens mij draaien die tweakers.net bakken op een *nix variant.
euro werkt perfect onder linux, ik heb nergens probs mee ?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Haha superweb bekijkt het maar, ik heb nou ADSL
ajuus suckerweb

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een idee wat het gaat kosten????

Kom btw niet aan met replies zoals:Je moet geen superweb nemen, je kunt beter kabel adsl voor 100 in de maand nemen.... nou maar dat IS HIER NIET VERKRIJGBAAR!!! En als het aan essent/kpn ligt krijgen we het toch nooit! :(

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
superweb... dat is eens en nooit meer :+

heb er overigens wel veel plezier van gehad toen >:)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 16 november 2001 09:38 schreef KaAzKoP het volgende:
superweb... dat is eens en nooit meer :+

heb er overigens wel veel plezier van gehad toen >:)
inderdaad.

Iedereen loopt wel te zeiken maargoed als je analoog had dan was je de lul.

maar ik gewoon met mijn 225 dials p/m zat ik er zeker binnen een half uur in.

en die gesloten poorten ... httpport

Maar iedereen geeft hier de schuld aan superweb dat hun teveel gebruikers hadden aangenomen.

Maar het is gewoon de schuld van de gebruikers zelf die gasten die zonodig altijd online willen staan met icq of het halve internet leeg leechen :r daar :r ik :r echt :r op :r

En dan ook nog die 10000 script kiddies die een accountje hadden "gehackt".

superweb had het goed voorelkaar inpreciepe.

ze hadden een poortverhouding van 1:10 dat is perfect voor een provider (weten hun veel dat mensen ineens 24u per dag online gaan zitten en dat er gehackte accounts waren), want ze konden nergens gegevens vandaan halen hoe het zou gaan want die waren er niet omdat zij de eerste waren.

Ze hadden een gewoon 0800 nummer zonder pre-select nou maar dat kunnen hun dus ook niet weten.

en dan nog de problemen met die poorten die eneco niet wilde leveren.

en dan nog met de kpn dat ze per tik moesten betalen.

Dus wie zegt dat ze het allemaal zelf gedaan hebben zit er flink naast
Pagina: 1