Norton Disk Doctor is niet aardig!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32519

Topicstarter
Elke keer als ik mijn HD'tje of gewoon een partition gaat checken vraagtie of ik een rapport ervan ofzow wilt maken ( wat ik dus absoluut niet wil!). En ik ben gewend dat ik 'm aan zet en dan meteen wegloop ;).

Ik heb de search al gebruikt en ik vond dit [topic=149155/1/25] maar er zat helaas geen antwoord bij, slechter nog: geen een reply :) !

EDIT:
Ik heb Symantec Norton Utilites 2002 en Windows XP Professioanl build 2600 en de allernieuwste update :) en een 3,5inch floppy drive >:)

Wie kan mij hiermee helpen want ik wil normaal checken!

Alvast hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weet echt niemand het ?

Oftewel:
^^^^^ OMHOOG >:) ^^^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 12:08
er zit maar 1 ding op of je moet een command.com operatie uitvoeren of dat rommel pakket er af gooien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

In de preferences van NDD kan je instellen of je het rapport niet wil laten zien, altijd wel, of vragen.

Options > Advanced > Background Operation > When errors are found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 20:46 schreef matthijs1111 het volgende:
In de preferences van NDD kan je instellen of je het rapport niet wil laten zien, altijd wel, of vragen.

Options > Advanced > Background Operation > When errors are found
Bij mij heb je geen Advaned enzow en ook egen Background Operation enzo.. Ik heb NDD 2002, niet 2001 (daar ging alles top).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik heb Norton Utilities als onderdeel van Norton SystemWorks 2002 en kan Norton Disk Doctor zonder problemen gebruiken en ik werk ook onder Windows XP Pro 2600. Ik heb wel gemerkt dat je in Norton minder opties hebt onder Windows XP i.p.v. onder bijvoorbeeld Windows 98 of ME. Heb je Norton wel opnieuw geïnstalleerd na installatie van Windows XP? Hij installeert dan namelijk speciale Windows NT cq 2000 bestanden die dus ook voor een goeie werking onder XP noodzakelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jah ik heb 'm wel ff opnieuw geinstalled... Dan zit er denk ik maar een oplossing op: Norton Utilities 2001 installeren in costum (bij setup) alleen NDD selecteren ;)..

Iedereen bedankt voor de moeite!

EDIT:
mathijs1111: dat Advanced enzo menu heb je wel in NDD 4.0 die bij Norton Utilities 4.0 zit :). Ik heb die ff geinstalleerd maar:
-hij liep vast bij het installeren (bij het copieren van de icoontje :) )
-Hij liegt dat ik geen een partition heb :)
-Als hij opstart krijg ik een missiing file en ik heb al in compatiblemode geprobeert (95,200,98/ME en NT 4.0) maar geen van deze werkte :(.
Pagina: 1