Toon posts:

Nieuwe pc kopen? Jullie mening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm even een gedachte, ik zit nu met een computersysteem ( zie specificaties ) maar nu heb ik vannacht zo'n 1800+ systeem in mijn handen gehad.
En dat was natuurlijk retesnel.

Met mijn pc doe ik alleen wat internetten, photoshoppen ( versie 4.0 ) en wat flash

Loont het de moeite om naar een nw systeem te gaan kijken of hebben jullie zoiets van ""Hou dit systeem maar en ga maar weer eens kijken als de 3400+ uit is"
Het elkaar gek-maak-gehalte op tweakers is natuurlijk hoog en ik laat me daar ook nog wel eens door meeslepen :)

Verwijderd

Gewoon nog effe zo houden, het scheelt toch bijna niks meer qua snelheid. Je kunt beter over een tijdje als de "3400" + uit is gewoon een ander moederbord nemen en een andere processor, met extra geheugen, goedkoper en veel beter. Als je op dit moment een computer koopt, en je loopt de deur uit dan is ie weer oud !

Succes *D (ik wist het wel)

Verwijderd

hou dat lekkere beestje maar gewoon :9~

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:16
denk zelf eens na!
als jij alleen wat surft en af en toe een fotootje bewerkt dan lijkt 1.3 ghz me genoeg he! |:(

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:36

Appie

F1RST Racing

uhm ja je geeft in feite zelf al antwoord op je vraag.
Nodig nee, willen hebben ja.

Wat je evt. kunt doen is eerst je ouwe proc+ evt. mobo (+evt. geheugen) verkopen, leuk prijsje voor beuren en dan iets bijleggen dat je dan voor weinig geld toch een sneller systeem hebt.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Uhm dit meen je toch niet he?
Dat zou ik persoonlijk geld verspilling vinden, tis zondermeer sneller maar om daar nou een paar 100 piek voor uit te geven? Ik zou het niet doen.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

niet doen die je nu heb is snel zat die paar honderd mhz merk je echt niet...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Nee, je kunt het beste een nieuwe computer kopen, die van je signature is gewoon nietw meer waard. Als je ff je adres geeft dan kom ik de oude pc gratis ophalen :Y)

Veel succes met je nieuwe systeem! :D

/me

|:(

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 13:19

Houston3

ole

koop een nieuwe en breng die ouwe bij mij langs ik heb er nog wel een plekje voor :D

Verwijderd

Jullie gaan mij toch niet vertellen dat ik nu al weer achterloop met m'n Asus A7V266 met 512MB DDR geheugen en AMD Athlon 1.2 Ghz.... :P

pfft... ik ben van plan om pas over een paar jaar weer te upgraden, niet morgen! :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op dinsdag 13 november 2001 19:26 schreef BeForce256 het volgende:
Nee, je kunt het beste een nieuwe computer kopen, die van je signature is gewoon nietw meer waard. Als je ff je adres geeft dan kom ik de oude pc gratis ophalen :Y)

Veel succes met je nieuwe systeem! :D

* Stropdas

|:(
is niet opschepper, is iemand die weinig van dit soort dingen weet en iig niet achter wil lopen. Duron800@1050 is snel zat voor een beetje internetten en foto's bewerken dus die 1300 van jou zal ietsjes sneller zijn met opstarten

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Waarom zou je geen nieuwe kopen als je het geld er voor over hebt? Als jij een 1800+ wil dan moet je zoiets kopen en wat betreft die snelheid -> dat merk je echt wel hoor. Ik ben van een Thunderbird 800@1000 naar een XP 1500+ gegaan en dat merk je dus echt wel. Nu alleen nog ff unlocken en overklokken en ik ben weer een paar maand klaar.

Als je gewoon telkens up to date blijft met je spullen dan doe je altijd lekker mee en wil je dat niet nou dan doe je dat niet en verzuip je het in de kroeg ofzo (ik ben zo stom om bijde te doen maar het gaat nu niet over mij ;) )

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Pagina: 1