Toon posts:

Inladen van onafgemaakte divx bij Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in Windows XP op een onafgemaakte divx film klik, dan begint mijn harde schijf gelijk onwijs te ratelen en maakt het mijn systeem onwijs traag.

Waarschijnlijk wil ie de film gaan inladen, maar met half afgemaakt zooi wil dat niet echt lukken... het is best wel minder, ook als je de naam van een film wil veranderen... dat gaat gewoon niet, omdat ie dan in gebruik is als je erop klikt :(

Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten in Windows Xp, zodat ie dit soort dingen niet automatisch inlaad?? Het weergeven van Thumbnails of in list voormaat maakt niet uit!

Bij voorbaat dank!! :)

Verwijderd

hmmmm ik meen dat je met VirualDub een divx kunt herstellen/afsluiten zodat je die wel weer kunt gebruiken :)
Maar daar is HlpDsk de expert in ;)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je hebt ook divxfix, krijk hiervoor (en ander tools:)

http://www.divx-digest.com

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Of gebruik DivFix van Divx Digest >:)

Hmmz ZeRoC00L was me net voor :7

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet van dat programmatje af, maar het gaat er niet om om die films te kunnen afspelen ,maar als ik gewoon al ophet bestand klik, dan gaat de harde schijf al ratelen!!!
En dat moet ie dus niet doen!!

Verwijderd

Je heb wel es vaker van dat soort vage dingen met divxjes die niet helemaal volledig zijn... zo had ik laatst een divxje dat steevast m'n explorer helemaal vast liet lopen zodra je 'm aanklikte (niet opende dus) en windows er een thumbnail van probeerde te maken. Volges mij is er niet echt iets aan te doen behalve dan die thumbnail/preview optie uitzetten.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op dinsdag 13 november 2001 19:40 schreef PsyFlux het volgende:
Je heb wel es vaker van dat soort vage dingen met divxjes die niet helemaal volledig zijn... zo had ik laatst een divxje dat steevast m'n explorer helemaal vast liet lopen zodra je 'm aanklikte (niet opende dus) en windows er een thumbnail van probeerde te maken. Volges mij is er niet echt iets aan te doen behalve dan die thumbnail/preview optie uitzetten.
Dit heb ik ook vaak zat met DiVX die wel af zijn. Ik heb dit pas gekregen met SP2 van Win2K, met SP1 had ik hier nooit last van :?

Maarjah, ik maak toch wel graag gebruik van m'n UDMA100, dus die paar resetjes van explorer neem ik dan voor lief :'(

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen zou er geen registry setting zijn om dat inladen uit te schakelen??

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:08
Met realplayer kan je divx kijken die niet helemaal gedownt zijn. Hij gebruikt alleen wel heel veel geheugen :(

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:11

ErA

Het klopt wat je zegt. Als je van een onafgemaakte divX bijvoorbeeld eigenschappen opvraagt. Wordt ie ook traag bij mij. Gebruik zo'n programma'tje wat hierboven staat.

Verwijderd

Topicstarter
Waar uj vooral mee zit is het opvragen van de grootte van een divx bestand en dat ik de naam wil veranderen en ik hoef hem dus nog niet voor te bekijken.
Maar er zal toch wel een oplossing maybe in het register ofzo ijn om dat automatich inladen (Wat ie waarschijnlijk doet met dat ratelen van de harde schijf) te verhelpen??
Pagina: 1