Toon posts:

Nomad IIc na firmwareupdate een groot font?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de firmware geupdate omdat ik een 128 Mb smartmedia kaartje in mijn Nomad wilde proppen.

Dat lukt allemaal, alleen ik heb nu een gruwelijk lelijk font gekregen. Normaal kreeg je tijdens het afspelen de titel en de artiest op 2 regels, nu propt hij alles op 1 regel en de letters zijn heel erg breed.

Allemaal leuk en aardig, maar dat wil ik dus niet
NEW FEATURE
-----------

SUPPORT FOR TRADITIONAL CHINESE (BIG5 ONLY)

This firmware upgrade allows you to display traditional
chinese character on your NOMAD IIc player.

Note :
Non-English ID tags of WMA will only be displayed properly
if you use an Operating System in the same language as the
non-English ID tags.
For example, to view a traditional chinese track title,
you must use a traditional chinese Windows version.
Ik vind het harstikke geweldig dat mijn chinese medemensen nu kunnen meegenieten van ID3 tags, maar ik wil gewoon normale letters als het ff kan :)

edit:

<center>
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img1/nomad1.jpg</center>

Zo ziet het er nu dus uit, dat One Week stond eerst op de bovenste of de onderste regel, maar dat is dus nu 1 regel geworden :(

Verwijderd

Topicstarter
<center>Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img1/nomad2.jpg</center>

Dit heb ik nu, dat lijkt me ook niet de bedoeling :)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:50
Hmm, nog maar ff niet flashen dus :)

Ik heb hier nog wel de 1.04 firmware voor jullie. Die doet het ook met 128 MB in ieder geval, ik gebruik hem ook. Misschien hebben jullie daar wat aan?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 19:43 schreef Gugger het volgende:
Hmm, nog maar ff niet flashen dus :)

Ik heb hier nog wel de 1.04 firmware voor jullie. Die doet het ook met 128 MB in ieder geval, ik gebruik hem ook. Misschien hebben jullie daar wat aan?
<center>Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img1/nomad3.jpg</center>

Verwijderd

hehe LOL dat ding ziet er zo cool uit..

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 13 november 2001 19:49 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

<center>Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img1/nomad3.jpg</center>
Haha! :)

Offtopic, hoe lang doet de Nomad met zn batterijen?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 november 2001 20:30 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

Haha! :)

Offtopic, hoe lang doet de Nomad met zn batterijen?
Heb ik nog niet echt goed kunnen testen, maar wat op de site staat klopt wel aardig volgens mij. Ik gebruik 1600 mAh nimh's.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ontdek nu als ik van Firmware 1.06 naar 1.04 ga dat ik een file met de naam UNIBIG5.NFT krijg. Volgens mij is dat die chinese bagger. Weet iemand misschien wat ik met die file kan en of je misschien zelf een font kan maken?

Verwijderd

UH mischien in kladblok openen?

en heeft iemand nog een winkel waar ie leuk geprijsd is want pricewatch staat ie nog best durr...

• Gugger
Geen dank Sinterklaas, denk er volgende maand alleen ff aan >:)

Zou wel cool zijn als je een eigen font kon maken :) Bij MP3CDSpeler.nl issie dacht ik 329 ofzo? Ik kreeg hem na 2 weken erop gewacht te hebben voor 300 piek, en nog gratis Sennheiser MX-400 plus 2 1400mAh batterijen bij.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

moet je dat vragen ofzo dat je die er gratis bij wil?

• Gugger
Nou, om die Sennheisers heb ik wel gevraagd, want je kreeg eigenlijk goedkopere. Ik vroeg of ik met een kleine bijbetaling die kon krijgen, maar toen kreeg ik een mail dat ze wel een uitzondering konden maken. Alleen toen duurde het dus zo fucking lang, waar zij overigens volgens mij weinig aan konden doen, want ze kregen geen Nomad's binnen van Creative Europe geloof ik. Anyway, toen kreeg ik dus korting en toen ik het pakketje kreeg zaten er ineens ook die batterijen bij. Netjes vond ik dat :)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Gah! 329 piek!!!
En ik heb nog een jaar geleden 500 piek gedokt voor een Rio600 die toch beduidend minder kwaliteit is :(

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Gugger
Hee Sinterklaas, vraagje. Kan je ergens instellen of de Nomad de nog af te spelen tijd weergeeft of gewoon hoeveel al is afgespeeld? Het viel me namelijk op dat op jouw eerste pics normale tijd staat, en op die met firmware 1.04 met een - ervoor, zoals mijne ook doet. Is dat ergens in te stellen ofzo?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-03 20:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik heb ook nog een vraagje:

Als je er bv 64MB bij koopt, kan je er dan een nummer van bv 80MB opzetten, dat ie hem zelf verdeelt over de ingebouwde 32MB en die 64MB en dat het nummer gewoon 1 nummer blijft, of moet je dat mp3tje dan zelf in 2 mp3tjes hakken :?

Denk dat laatste, maar het zou mooi zijn als het niet zo was :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

[schaam]

schop :o

[/schaam]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 00:04 schreef Gizz het volgende:
Ik heb ook nog een vraagje:

Als je er bv 64MB bij koopt, kan je er dan een nummer van bv 80MB opzetten, dat ie hem zelf verdeelt over de ingebouwde 32MB en die 64MB en dat het nummer gewoon 1 nummer blijft, of moet je dat mp3tje dan zelf in 2 mp3tjes hakken :?

Denk dat laatste, maar het zou mooi zijn als het niet zo was :)
Nee, kan niet. Moet je gaan splitsen zoals bij alle mp3spelers...

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Jammer, dan koop ik wel 128MB erbij :)

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 16:38 schreef Gizz het volgende:
Jammer, dan koop ik wel 128MB erbij :)
Da's iig verstandig, anders wil je strax meer en dan zit je nog met die 64MB...
Update wel ff je firmware, anders slikt je Nomad die 128MB SM krengen niet..

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 18:27 schreef Gugger het volgende:
Hee Sinterklaas, vraagje. Kan je ergens instellen of de Nomad de nog af te spelen tijd weergeeft of gewoon hoeveel al is afgespeeld? Het viel me namelijk op dat op jouw eerste pics normale tijd staat, en op die met firmware 1.04 met een - ervoor, zoals mijne ook doet. Is dat ergens in te stellen ofzo?
Ja, je moet tijdens het afspelen de rec knop indrukken dacht ik. Kwam ik ook pas achter :)

• Gugger
Ah bedankt, zal het zo ff testen. Vanmorgen zag ik wel dat hij het al weer normaal deed dus ik wist dat het kon :) Mogen ze best in de handleiding zetten op zich :D

• Artcore
  • Niet online
Sinterklaas 82 tm, wat ik me nog afvroeg, jij was toch een Minidisc adept? Waarom ben je dan overgestapt naar deze speler?

En wat bevalt nu uiteindelijk beter?

• Artcore
  • Niet online
:X

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 13:38 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Sinterklaas 82 tm, wat ik me nog afvroeg, jij was toch een Minidisc adept? Waarom ben je dan overgestapt naar deze speler?

En wat bevalt nu uiteindelijk beter?
Minidisc klinkt wel iets mooier, maar ik vind dit een stuk handiger. 's morgens vlak voor je weggaat kan je nog ff allemaal nieuwe mp3's op je speler gooien en dat kan met minidisc absoluut niet. Schijfjes verwisselen in de trein of op het station is ook niets. 160 mb bij je is een stuk handiger.
Pagina: 1