GoT crew pro warez ????

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:27
IN de FAQ - Windows XP ( [topic=313813/1/60] ) staat het volgende:
Nadat ik XP gebrand heb en geprobeerd te installeren, kreeg ik een ASMS error. Wat moet ik doen?

De cd opnieuw branden. En deze keer "Disc-At-Once" ipv "Track-At-Once". De oude kan je nu als frisbee gebruiken
Dan vraag ik me toch af welke versie van XP je zelf moet branden? Hebben ze bij MS een ftp server openstaan?

Ik weet het een beetje zeikerig maar als je consequent wilt zijn dan moet je dat ook doen!

=[edit]=
Code tags door quote tags vervangen ten behoeve van de opmaak *D

Verwijderd

er staat toch,
als je dat doet. Niet dat je het moet/mag doen?

edit:
Nou snap ik zelf ook wat er staat ;)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De veelvoorkomende vraag " mijn XP floppy doet niks" is hiermee ondervangen.

GoT werkt formeel nog steeds niet mee aan het verkrijgen van Warez cq het gebruik ervan. De vraag waarom je CD niet start is op GoT hoop ik nog een normale vraag.

Waarom een Frequently Asked Question dan niet zo mogen... kweetniet.

* Delerium denkt dat GoT gesponserd wordt door BlancoCD inc.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:27
Valt dus onder gedoogbeleid...

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op dinsdag 13 november 2001 19:15 schreef The Source het volgende:
IN de FAQ - Windows XP ( [topic=313813/1/60] ) staat het volgende:
<blockquote><font size="1">Quote:</font><hr>
Nadat ik XP gebrand heb en geprobeerd te installeren, kreeg ik een ASMS error. Wat moet ik doen?

De cd opnieuw branden. En deze keer "Disc-At-Once" ipv "Track-At-Once". De oude kan je nu als frisbee gebruiken

Dan vraag ik me toch af welke versie van XP je zelf moet branden? Hebben ze bij MS een ftp server openstaan?
[/quote]Wel eens van warez gehoort? :+

=[edit]=
Nog een keer code naar quote omgetoverd :P

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als je dit niet zou gedogen zou er werkelijk niets meer mogen.

Of wil je alle users in spielerij bannen als ze over een spel praten dat nog niet officieel uit is.
idem voor WOS en WIndows XP.
idem voor NSTM en series die niet in Nederland te vinden zijn

Weet je, eigenlijk is half internet indirect jatwerk. Direct jatwerk als "www.warez.nee" is echter wel strafbaar omdat je zo direct aan je handel komt. Nu kan GoT nooit worden aangekeken over hoe en wat.

Af en toe de krant lezen of TV kijken, moet je daar 's kijken wat allemaal formeel niet mag :).

Verwijderd

Djiez... over mieren-neuken gesproken. Liever iets minder consequent (wat hier niet opgaat) dan 192888760828487443 topics met daarin de vraag 'Nadat ik XP gebrand heb en geprobeerd te installeren, kreeg ik een ASMS error. Wat moet ik doen?', lijkt mij hoor. :7

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien de meest simpele optie: een betatester krijgt volgends mij niet iedere keer een cdtje thuisgestuurd van microsoft...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Valt idd min of meer onder 'gedoogbeleid'. Zolang er niet gehandeld wordt e.d. zijn wij er altijd nog om de gebruikers te helpen :)
Zelfde met de bootdisks in de WOS FAQ, die van XP is te downloaden, die van andere OS'en niet (of iig niet dat ik weet). Maar bootdisks zijn alleen maar handig, met alleen zo'n disk zonder OS kun je niet zoveel... om daar nou moeilijk over te gaan doen... :z

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het enige dat we echt niet willen hebben zijn topics waarin mensen naar downloads van warez/mpr/cracks/divx en weet ik veel wat vragen en waar mensen pubs gaan posten en weet ik veel wat. We zijn geen warezboard, in de zin van, als je illegale shit wil hebben en gebruiken: prima, maar niet via GoT.

BTW, ik draaide eerst ook zwaar illegaal windows XP. Dat is het probleem niet, maar ik heb niet een topic geopend op GoT met: waar kan ik het downloaden. Of heb ook niet in topics waarin mensen het wilden hebben die ftp gepost enzo. Wat je zelf doet interesseert ons niet echt, zolang de links naar downloads maar niet bij ons staan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dit valt helemaal niet onder gedoogbeleid, want in principe ben ik al helemaal voorbereid op mensen die hun cd gaan slipstreamen :P

Die weten nu tenminste al hoe ze die cd moeten branden ;)

Maar om ff serieus te zijn, hierboven is al genoeg erover verteld denk ik :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op dinsdag 13 november 2001 19:17 schreef ecteinascidin het volgende:
* Floor-is denkt dat GoT gesponserd wordt door BlancoCD inc.
* Floor-is denkt dat ecteinascidin de laatste tijd nogal rare gedachtes heeft en vraagt zich af of ecteinascidin is overgestapt op decafe ;)

Bericht hierboven

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op woensdag 14 november 2001 10:45 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

* Delerium denkt dat ecteinascidin de laatste tijd nogal rare gedachtes heeft en vraagt zich af of ecteinascidin is overgestapt op decafe ;)
* Delerium moet in 4 weken tijd 30 kilo koffie opmaken. ;)

* Delerium probeert de aandelenkoersen van Sara Lee omhoog te gooien om Boonstra een loer te draaien >:)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op woensdag 14 november 2001 11:40 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

* Floor-is moet in 4 weken tijd 30 kilo koffie opmaken. ;)

* Floor-is probeert de aandelenkoersen van Sara Lee omhoog te gooien om Boonstra een loer te draaien >:)
ROFL :D

Bericht hierboven

Pagina: 1