Zover ik het kan zien, linkse gedeeltje voor uplink/back-bone van je lokale netwerk. (glas vezel draadke, zal wel multimode zijn i.p.v. singlemode) (ook ATM verwacht ik)
Midden stuk (die ee-etp-8 dingetjes) aansluitingen voor stations, denk aan groot patch paneel e.d. alle kabels komen binnen en worden zo in 1 netwerk gelust.
rechter deel waarschijnlijk zelfde als midden stuk, alleen misschien apart geschakeld of op andere backbone toegang, andere snelheid oid. Misschien wel switchend en niet alleen hub.
Maar schrijf eens voor de gein op alles wat er op staat, ok wel even zoet maar dan heb je ook wat om ons te laten
Maar zonder dat je hier aangeeft geschiedenis of andere historie van dit app hoogstens 1500,- zeker voor bedrijven. Maar bedrijven kopen allen dit soort producten als ze daarbij support krijgen, wat jij dus niet kan leveren.
Nu is het meer wat de gek er voor zou geven, persoonlijk lijkt het me best grappig om te hebben tijden een LAN feestje, maar ja ik heb ook weer niet zo veel geld. Weet niet of elke poort het nog doet en onder volle belasting wat dan? Denk niet dat je hem makkelijk voor een aardig bedrag kan kwijt raken. Te duur voor de consument en te onaantrekkelijk voor het bedrijfsleven.