Hoi Tweakers,
Weet iemand van jullie of ik ook het lcd van een van mijn nokias kan gebruiken ??
of van mijn bosch gsm ??
Weet iemand van jullie of ik ook het lcd van een van mijn nokias kan gebruiken ??
of van mijn bosch gsm ??
Verwijderd
en ik vroeg een normaal iets dus ook graag normaale antowoorden graag !Op dinsdag 13 november 2001 19:13 schreef jimius het volgende:
hier staat wat je nodig hebt
lol hou kom jij aan een nasa raket ??Op dinsdag 13 november 2001 19:16 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Hmmm de lcd-epedemie is uitgebroken !! lcd van gsm lcd uit pinautomaat lcd uit telefooncel!! ik vind het maar raar ! baai de weei ik heb nu net een lcd uit een raket van nasa.............................![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Ik vond laatst toen ik mijn tuin aan het omspitten was z'on apollo 14 onder een paar tegels!Op dinsdag 13 november 2001 19:18 schreef Toxic049 het volgende:
[..]
lol hou kom jij aan een nasa raket ??
jep cool zijn ze wel !Op dinsdag 13 november 2001 19:18 schreef tva_goku het volgende:
ik ben lcd vrij
Ik vind het leuk, maar ik zie het nut er niet van in, m`n kast staat naast me en ik moet me in een kronkel leggen om naar dat lcd`tje in een bay te kijken.
Voor winamp vind ik het helemaal bull, want ik herken het nummer wel zonder de titel te zien
Maar begrijp me niet verkeerd, ze zijn wel cool
Verwijderd
he jij ook al ik ook mn broertje wilde hem in plaats van een skelter met motor opgeknapt hebben dus daar ben ik nu ff mee bezig dan gaat hij binnen kort ook ff rondvliegen.Op dinsdag 13 november 2001 19:21 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
[..]
Ik vond laatst toen ik mijn tuin aan het omspitten was z'on apollo 14 onder een paar tegels!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
heb je al een waarschuwing of krijg je hem nog!?Op dinsdag 13 november 2001 19:22 schreef damnu het volgende:
Gebruikersnaam: Toxic049
Gem. aantal posts/dag: 2
<flame mode>
wat kom je doen dan.....meelezen met problemen van anderen
tering he.......denkt dat als ie hier heel vaak komt meteen heer en koning is
</flame mode>
nee hoorOp dinsdag 13 november 2001 19:22 schreef damnu het volgende:
<flame mode>
</flame mode>
Had vorige week een Space Station de lucht in gestuurd maar die kwam in aanraking met een shuttle!! Dus nu zijn als mijn schermpje zoek!! Echt zonde van als die TFT schermpjes en mijn HD44XXXX series die op de controle panelen van de satellieten zaten heb ik dus voor niets gekocht!!!probleem is wel dat de apollo14 de HD20320 gebruikten, en die zuigen... Ik heb hier tovallig de Pathfinder liggen (en NASA maar denken dat ie nog op mars is hehe) en die heeft wél een HD44750 LCD!
Wat is hier nou eigenlijk mis meeOp dinsdag 13 november 2001 19:22 schreef damnu het volgende:
<flame mode>
</flame mode>
Verwijderd
snap jij het, of snap ik hetOp dinsdag 13 november 2001 19:41 schreef Bredend het volgende:
[..]
Wat is hier nou eigenlijk mis mee
Dit topic is gesloten.
![]()