i'm not here this isn't happening
Verwijderd
of je zet de functie in de html van de flash pagina en roept je de functie dmv een geturl aan. of je zet de functie helemaal bij de geturl
ow ik kan de functie gewoon in het actionscript pasten?
i'm not here this isn't happening
Ja... Net wat Necromancy zegt:Op dinsdag 13 november 2001 19:18 schreef pulse80 het volgende:
ow ik kan de functie gewoon in het actionscript pasten?
Op dinsdag 13 november 2001 19:05 schreef Necromancy het volgende:
- of je zet de functie in de html van de flash pagina en roept je de functie dmv een geturl aan.
- of je zet de functie helemaal bij de geturl
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
kun je het grapje in html?
ja?
dan moet je die coden in javascript en een functiemaan geven (laten we hem "poepInJeHoofd" noemen)
en dan poepInJeHoofd aanroepen in flash ( javascript:"poepInJeHoofd" etc...)
nee?
dan moet je ff naar google om te zoeken hoe je het doen moet
ja?
dan moet je die coden in javascript en een functiemaan geven (laten we hem "poepInJeHoofd" noemen)
en dan poepInJeHoofd aanroepen in flash ( javascript:"poepInJeHoofd" etc...)
nee?
dan moet je ff naar google om te zoeken hoe je het doen moet
Stoer; Marduq
Verwijderd
Je kan inderdaad gewoon je javascript in je Actionscript zetten...
Ik heb het ook wel eens gedaan. Is niet moeilijk, want ik kan het hele actionscript niet eens. Maar het is me dus wel gelukt om een javascript aan te roepen met een button in Flash.
suc6
Ik heb het ook wel eens gedaan. Is niet moeilijk, want ik kan het hele actionscript niet eens. Maar het is me dus wel gelukt om een javascript aan te roepen met een button in Flash.
suc6
C++:Op woensdag 14 november 2001 07:52 schreef ivy het volgende:
Ik heb het ook wel eens gedaan. Is niet moeilijk, want ik kan het hele actionscript niet eens.
Ik heb het ook wel eens gedaan. Is niet moeilijk, want ik ken de hele syntax niet eens.
nee inderdaad, dan is het zeker niet moeilijk.Op woensdag 14 november 2001 07:52 schreef ivy het volgende:
Ik heb het ook wel eens gedaan. Is niet moeilijk, want ik kan het hele actionscript niet eens.
Stoer; Marduq
kijk maar eens op www.actionscripts.org.. daar kun je een simpel voorbeeldje vinden.
btw. volgens mij werkt zo'n chromeless pop-up alleen maar in Internet Explorer ..
btw. volgens mij werkt zo'n chromeless pop-up alleen maar in Internet Explorer ..
Pagina: 1