Pioneer 105 Dvd en 90 min cd's

Pagina: 1
Acties:

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 13:24
Als ik met mijn Lite-On 24speed een cd brand (20speed) en daarna in mijn pioneer wil afspelen (divx) dan begint hij te kraken (hardware, geluid komt uit de speler zelf) en leest alleen wat er opstaat maar speelt het bestand niet af. Als ik de cd in de brander stop dan speelt hij hem keurig af. Weet iemand hoe dit komt en of ik er vanaf kan komen?

Alvast bedankt.

Insanus sum

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 13:24
Ik zat er aan te denken om de firmware te upgraden, maar ik wil graag weten of dat zin heeft ivm mijn probleem.

Iemand?

Insanus sum

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

waarschijnlijk is ie met die 20 speed te snel gefikt waardoor langzamer spelers hem niet goed kunnen lezen. Dit is een veel voorkomend verschijnsel, zeker met audio cd's. Ik had het zelf met een Plextor 16 speed. Op 16 speed kraakten alle nummers, op 8 speed was er niks aan de hand. Dit komt omdat gewone cd-spelers slechts een weinig foutcorrigerend vermogen hebben, in tegenstelling tot cd-schrijvers e.d.
Ik zou adviseren hem nogmaals te fikken, maar dan op 8 speed ofzo.
Suc6

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 23-04 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Richard
  • Laatst online: 21:18

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik herken het geluid, en bij Firmware 1.33 is dit er ook. Het lijkt wel of ieder moment de tandwieltjes rond mijn oren kunnen vliegen (zo'n geluid maakt het echt) In mijn Pioneer komt dus nooit meer een 90 min. CD :)

20*350ZO45°