SBLive 5.1 + WinXP SuXt!

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Lo Mensen,

ik heb net WinXP pro nl geinstalled, eerst dus ff alles gecheckt, nu kreeg ik geluid uit mun boxen alleen mijn achterste twee boxen van mijn DTT2200 surround set werkten niet. Ik d8 goh, laat ik nu eerst ff de orginele cd erbij pakken, toen ik bijna klaar was en hij windows drivers ging configgen liep ie vast. Onder veilige modus ook wat op zich vreemd is maar goed. Ik Windows update gedaan en weer had ik geluid. Maar gvd die achterste twee weer niet, ik alles ingesteld onder audio 5.1 speakers geselecteerd. Weer nix. Wel gvd d8 ik. Toen naar Creative gesurft en jah hoor nwe drivers, geinstalled weer vast die pc van mij onder veilige modus ook. Nu herkent ie hem nie meer, heb al mijn pci sloten al geprobeerd. Heb zelfs alle shit uit besturing voor geluid video en spelletjes geloosd, alleen als ik daar de SBLive! wil verwijderen slaat ie weer vast.

Nu weet ik dat veel mensen dit probleem ook hebben, en heb geen zin noch het geld om een Audigy te kopen want heb dit pas 3 maanden. Is hiero een oplossing voor ipv wachten op nwe drivers/patches?

Misschien in het register lopen kloten?

Thx

..::System Specs::..

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Klopt ik had dat ook, wat ik er aangedaan heb weet ik zelf ook niet meer na veel uninstalleren en installeren deden mijn achterste speakers het ook, trouwens als je mp3 afspeeld met winamp moet je direct sound instellen werken je andere speakers wel, trouwens al de drivers voor xp gedownload op www.creative.com?

Twitter | Linkedin

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

misschien even hier kijken:

[topic=288637/1/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.