Fabrieksinstellingen monitor (reset)

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-12-2025
Hoe reset ik mijn monitor?

Ik heb al even gekeken op GoT, maar kon niets vinden over hoe ik mijn iiyama a902mt weer op de originele fabrieksinstellingen zet.

Ik heb wat te veel lopen klooien met de instellingen voor trapezium, tilt, pin-cushion enzovoort. |:(

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-04 21:33

DarkSide

theres no place like ::1

Heb geen iiyama.
Maar volgens mij heeft elke monitor wel een setting in het OSD return to factory defaults oid.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Lens
Inderdaad, vond een reset.
Maar nog steeds ziet het er niet helemaal goed uit...

Op 1280x1024 wordt het bovenin net iets breder. Raar. :?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-04 21:33

DarkSide

theres no place like ::1

Kan...
gewoon zelf weer bijstellen
Zij hebben hem afgesteld (of niet)
bij een ander aardveld ingesteld bv

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Dit staat gewoon in je handleiding, het kan zijn dat je fabrieksinstellingen niet helemaal goed zijn, dit moet je dan met de hand aanpassen.

Verwijderd

en weer open omdat ik mail heb gekregen met belangrijke info :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

http://www.iiyama.nl/files/A902MT.pdf

Via de bovenstaande link kun je een .pdf downen. (de handleiding that is :) )

Bron: http://www.iiyama.nl/indexie.html

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Ja dat was mijn mailtje ;)

In een telefoontje met iiyama (ooit) zei iemand van de TD mij dat ik het ook zelf kon doen (harde reset). Ik weet niet of het met andere modellen ook kan maar het gaat hier over een 19" VM 450.

Je moet dan wel een vid kaart hebben die VERTICAAL 100 HZ aan kan. Op het moment dat hij daarop draait moest je het Technische dienst menuutje in kunnen komen. Ik geloof dat het iets was met uitzetten van de monitor dan MENU inhouden en aanzetten.

Als je het echt zeker wilt weten wat je precies moet doen meot je de TD van iiyama even opbellen.

• Lens
Op dinsdag 13 november 2001 18:59 schreef Maus het volgende:
(...)

In een telefoontje met iiyama (ooit) zei iemand van de TD mij dat ik het ook zelf kon doen (harde reset). Ik weet niet of het met andere modellen ook kan maar het gaat hier over een 19" VM 450.

Je moet dan wel een vid kaart hebben die VERTICAAL 100 HZ aan kan. Op het moment dat hij daarop draait moest je het Technische dienst menuutje in kunnen komen. Ik geloof dat het iets was met uitzetten van de monitor dan MENU inhouden en aanzetten.

(...)
Is dat niet dat geheime menu? Als het alleen in 100Hz verticaal kan, verklaart dat misschien wel waarom het met dezelfde monitor bij de een wel lukte en bij de ander niet.

P.S. Die handleiding is gewoon een 'reclamefolder' met uitgebreide specificaties.
Pagina: 1