Ik heb het rare probleem dat mijn TB900 op een andere manier eruit klapt als ie een tijdje honderd procent moet draaien. De computer wil dan niet opstarten 4 rode msi lampjes die aangeven dat er iets is met het moederbord c.q. de processor.
MB is MSI-K7T Pro (MS-6330)
Nu ben ik even naar norrod geweest en die geven mij het verhaal dat de koeling niet goed is, ik heb hun cooler erop zitten en heb later nog een nieuwe gekocht, geen topcoolers maar een 900 moeten ze toch kunnen trekken of ben ik nou gek.
Voeding is ook in orde ik heb een A-open 300 watt voeding erin zitten.
Wat denken jullie ook brakke processor of kunnen ze toch gelijk hebben bij Norrod.
PS ik draai nu op een 600 Mhz duron zonder ooit ook maar problemen of warmte met een heel klein pokke coolertje.
MB is MSI-K7T Pro (MS-6330)
Nu ben ik even naar norrod geweest en die geven mij het verhaal dat de koeling niet goed is, ik heb hun cooler erop zitten en heb later nog een nieuwe gekocht, geen topcoolers maar een 900 moeten ze toch kunnen trekken of ben ik nou gek.
Voeding is ook in orde ik heb een A-open 300 watt voeding erin zitten.
Wat denken jullie ook brakke processor of kunnen ze toch gelijk hebben bij Norrod.
PS ik draai nu op een 600 Mhz duron zonder ooit ook maar problemen of warmte met een heel klein pokke coolertje.