Toon posts:

videorecorder mod

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,
ik zat te denken , is een videorecorder niet om te bouwen tot een vcd speler zodat je mpg videos kan afspelen op je tv(en miss ook nog wel divx)

het zou toch moeten kunnne? een video recorder heb ook tv out en wat betreft het geluid ook, dus kan je niet opeen of andere manier een cd rom speler erin bouwen?

als dat niet zo kunnen, weet dan miss iemand hoe je een vcd speler zelf kan bouwen, dus eig soort van dvd speler alleen dan voor vcd films.

maar dat idee van een videorecorder lijkt me moeten kunnen.

(ps. als je er nix van weet en alleen maar kritiek kan geven zoals wat is dit nou voor een onzin enz. reply dan niet!)

alvast bedankt voor mensen met ideeen of mensen die dit miss ook wel willen

laters

Verwijderd

search de volgende keer ff een beetje plz
maar hiero alvast een linkie
[topic=229684/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
Dat topic heeft nix met mijn topic te maken.
het is de bedoeling dat die videorecorder een cd speler krijgt en vcd kan spelen

Verwijderd

ik denk dat je een probleem krijgt met de hoogte van je videokaart, ik heb het namelijk ook al geprobeerd :)

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Maar daar zijn aparte "risers" voor, die een kaart 90 graden kantelen... Zo ligt ie dus plat op je mobo...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

is een eitje...
gewoon een mobo met alles on-board en klaar, geen last van geluid, videokaart en LAN
dat is ongeveer alles wat je nodig hebt en een voeding (HD weet ik niet of dat moet, maar kan je anders ook zeker nog wel kwijt, misschien nog wel op zn kantje).. verder is het een beetje zagen e.d. om de cdrom een beetje goed achter die klep te krijgen. moet geen probleem zijn denk ik, en zeker niet als je zon pioneer dvdspeler (kweet niet of er ook zon cdromspelers zijn) die met zon gleuf dat je meteen je cd erin kan duwen en er niet eens een klep open hoeft.

SucceS

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 22:28
"Riser"
Dat is nou precies wat ik al tijden zoek. Een verlengstuk voor je pci/agp sloten. Waar kan je die vinden?
* bredend vindt het niet handig om het met een kapotte kaart en mobo slot te doen ;)

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Adex Electronics heeft redelijk te betalen risercards. $18 voor een risercard.

Voor $9,- sturen ze ze per UPS service naar je toe.

Btw, als je hier eerder mee was gekomen had je samen met mij een Sundevil kunnen bestellen... maar goed.

Verwijderd

Doe de search ff op riser cards!!!

Ik heb al talloze van die links gepost hier. :Z

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Dit is gewoon wat creatief modden, alles uit videokast slopen en Mobo, voedingkje en andere stuff erin proppen...

Misschien ook nog knoppies aansluiten

Heb hier eens iemand op GoT gezien die zo'n ding had gemaakt(was toch bijna af)

Zoek maar eens

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

intel 815 mobo van MSI incl. LAN, 3 cm hoog excl de voeding dan en fans.
Pagina: 1