Toon posts:

>>>>cpu vraagjuh!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey,

ik heb zo'n standaart koelblok met fan op mijn cpu zitten, maar k vindt hem te warm worden, nu wil ik een andere koeler halen, kan ik die andere er gewoon afhalen, vanwege die koelpasta, of laat dat los of moet je dat oplossen (waarmee?) of hoe zit dat.....?

en wat voor koeler kan je het best hebben op een
AMD Tunderbird 1400 ?????

alvast bedankt
T-LeX

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Beetje overdreven topictitel. Kan beter iets zijn als: [CPU] Koelpasta eerst oplossen of niet?

Verwijderd

Topicstarter
boeiend!!!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
waarschijnlijk ken je hem gewoon losmaken. Gewoon VOORZICHTIG het clipje losmaken van de socket en ervoor zorgen dat er geen druk wordt uitgeoefend op je cpu (iig niet te veel en/of scheef).
Komt ie niet los (ook al is de clip wel goed los), dan zit er van die troep onder en dan weet ik het ook niet meer.
Heb vroeger eens een celly 400 SEPP gehad met een heatsink met die troep, nooit los gekregen |:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 13 november 2001 17:34 schreef T-LeX het volgende:
boeiend!!!
Als je zo gaat beginnen. Ga eerst maar eens de FAQ lezen (van GoT en van PMG), en verzin volgende keer een wat duidelijkere titel zodat mensen weten waar je topic over gaat.

Verder nog een hint : Search

Je vraag is al vreselijk vaak gesteld.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.