Alternatief voor Real-Bot

Pagina: 1
Acties:

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02 22:27
Wat is nou een goed alternatief voor Real-Bot, heb ff gesearched en daar staat dat POD-Bot erg goed is.

Maar de reden dat ik een alternatief voor Real-Bot wil hebben is omdat ie om de haverklap gewoon d'r uit knalt, gebeurt dit ook nog met Pod-bot?

En is de AI van POD-Bot beter dan bij Real-Bot want daar gaan de bots een beetje lomp op elkaar staan en blijven verder zo staan totdat iemand komt om ze dood te schieten |:(

En wees nou niet zo narrow-minded om te zeggen dat je die moet hebben omdat die gewoon ruled ofzo, maar onderbouw je mening plzz.

En waarom ik niet online speel is omdat ik het niet leuk vindt spelen als je de hele tijd in spec mode zit omdat je zuigt ;)

There is no magic.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 12:00

mulder

ik spuug op het trottoir

Dat Realbot eruit klapt is een probleem van jou denk ik zo, ENNIEHOE, POD bot is inderdaad een vette bot, beter speelbaar dan Realbot. Realbot gebruikt liever geen waypoints (vandaar real) en de bots moeten dus echt zoeken naar de juiste route, en 'kennen' een map dus niet. Nou komt daar geloof ik wel verandering in maar voorloopig is tegen POD bots spelen bijna hetzelfde als online spelen.

Maar waar het op neer komt: PROBEER HET EENS |:(
www.nuclearbox/podbot

oogjes open, snaveltjes dicht

• The Will
Hmmm ik d8 al dat het aan mij lag ja, KUT PC :(

En wat betreft dat probeer het eens - ik mag toch best om ervaringen vragen of niet soms :?

Edit: Dat POD-Bot werkt dus met Waypoints maar werkt het dan wel met iedere map of moet ik voor iedere map zelf alle wp's in gaan stellen?

There is no magic.

• mulder

mulder

ik spuug op het trottoir

Verwijderd

podbot is idd goed..

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 13 november 2001 17:28 schreef El_Mundo het volgende:
Realbot gebruikt liever geen waypoints (vandaar real)
Yeah right :? Ooit gehoord van het blad REAL GameR |:(

En POD bot is wel goed. Ooit nog met q3a:Urban Terror een war tegen hun gespeeld, sjees wat werden wij geowned >:) Alleen doet de BOT bij mij het een beetje raar en maakt alleen maar HS en is niet van te winnen. Gelukkig heb ik sinds donderdag ADSL en hoef ik nooit meer tegen bots te spelen :P

• The Will
Heeft iemand toevallig nog een mirrortje voor POD-Bot want de sites die op de site van Pod-Bot staan krijg ik steeds de error dat er teveel Anonymous Users zijn ingelogd :(

There is no magic.

• mulder

mulder

ik spuug op het trottoir

Op dinsdag 13 november 2001 18:15 schreef Matthijsje het volgende:

Yeah right :? Ooit gehoord van het blad REAL GameR |:(
WTF?!?, waar heb je het over? Real-bot en Real GameR hebben volgens mij alleen het woordje real als overeenkomst...

Real duid als ik het niet verkeerd heb op het navigatiesysteem, dat de bot dus geen waypoints gebruikt, Einstein.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 14:07
Check deze link maar es.
http://www.freddark.net/mbl/
Het gaat dan wel over een Multi-Bot launcher,
maar er staan een hoop bruikbare bots bij
en waar je ze kunt halen. :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:37
Op dinsdag 13 november 2001 21:38 schreef El_Mundo het volgende:

[..]

WTF?!?, waar heb je het over? Real-bot en Real GameR hebben volgens mij alleen het woordje real als overeenkomst...

Real duid als ik het niet verkeerd heb op het navigatiesysteem, dat de bot dus geen waypoints gebruikt, Einstein.
Wil niet lullig zijn, maar hij heeft gelijk.
Er is er eentje mee begonnen die bij het blad Realgamer werkte. En zo is naam dus ontstaan.

Het spijt me :P

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 14:42 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Wil niet lullig zijn, maar hij heeft gelijk.
Er is er eentje mee begonnen die bij het blad Realgamer werkte. En zo is naam dus ontstaan.

Het spijt me :P
Ach :) Ze kunnen niet alles weten ;)

Verwijderd

boeie

Verwijderd

mag niet cheaten! :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 ;)

Eraser is ook wel een goeie
helaas is die voor quake 2 :+

• The Will
Wie cheat hier :? ????

Edit: d0h! Kut smilies

There is no magic.

Pagina: 1