Planet ADSL basic of Wanadoo ADSL basic? Is er een groot verschil?
In de laatste test van de consumentenbond staat wanadoo er namelijk niet bij.
In de laatste test van de consumentenbond staat wanadoo er namelijk niet bij.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja, dat bedoel ik dus,Op dinsdag 13 november 2001 17:13 schreef DeX het volgende:
Let OP!
Kb/s = Kilobit
KB/s = kilobyte
Verwijderd
dat zie je HEEL verkeerd , haal jij die snelheid constant???Op dinsdag 13 november 2001 17:28 schreef arjo_kamp het volgende:
max download is 450 KB/sec = dus 2,22222seconden voor 1 MB
max upload 16 KB/sec = dus 62,5 seconden voor 1 MB
ADSL basic van KPN icm planet internet (@100 piek per maand)
max download is 512 Kb/sec=64KB/sec= 15 seconden voor 1 MB
Max upload is 64 Kb/sec-8KB/sec=125seconden voor 1 MB
zo interpreteer ik het dus
@home is dus kwa download 6.81 x zo snel en kwa upload 1 x zo snel, en toch is adsl duurder![]()
![]()
of zie ik dit verkeerd?
@Home is toch wel redelijk constant, bij mij dan..Op dinsdag 13 november 2001 17:38 schreef pentium het volgende:
[..]
dat zie je HEEL verkeerd , haal jij die snelheid constant???
knap hoor
Verwijderd
ik zeg toch dat ik uit ging van maxima, maar ik haal wel 350 KB/sec constant ja..... zo gemiddeld @home@aadorp(gem. almelo)Op dinsdag 13 november 2001 17:38 schreef pentium het volgende:
[..]
dat zie je HEEL verkeerd , haal jij die snelheid constant???
knap hoor
Verwijderd
Maar ik snap het niet, kijk er zijn kabelmaatschapijen die halen de 15 KB/sec soms niet.Op dinsdag 13 november 2001 17:42 schreef Redleg het volgende:
Dat dacht ik ook met je kabel verbinding ! doe mij maar adsl velemalen stabieler dan een kabel verbinding
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan niet, onmogelijk... misschien dat er een stukje in je cache zat 10/8=1,25MB/sec MAXOp dinsdag 13 november 2001 20:55 schreef Donkey het volgende:
leve @home...
300 k/s download alleen fucked up 16 k/sec upload, maar misschien ook wel goed ivm servers... ow ja ik hou volgens mij het record download snelheid met een @home account: 1.8 MB/sec:9~ doe me dat maar eens na!>:)
Behalve eerdere antwoorden: kabel, @home of goeie chello dus, kunnen stukken sneller zijn. Maja, als je pech hebt (zoals ik...) is het een baggerverbinding (mijn quicknet was sneller dan chello).Op dinsdag 13 november 2001 17:12 schreef arjo_kamp het volgende:
dat vraag ik me ook af, wat is sneller, kabel of adsl?
met kabel haal ik ongeveer 350 KB/sec gemiddeld, tot een max van 450 KB/sec en 16 KB/sec up
Exact expert nodig?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Leuk he ... dat rekensommetje had ik ook al gemaakt. Ik zal ff de omstandigheden zeggen:Op dinsdag 13 november 2001 22:42 schreef arjo_kamp het volgende:
[..]
Kan niet, onmogelijk... misschien dat er een stukje in je cache zat 10/8=1,25MB/sec MAX
Maar ik haal ook op goeie site's minimaal 300 kb/sec hoor