ik wil graag een eigen website maken maar ben een echte leek op dat gebied
weet iemand een mooi niet te moeilijk progje om dit te maken
weet iemand een mooi niet te moeilijk progje om dit te maken
waar kan ik dit downl. en is het in het nederlands?Op dinsdag 13 november 2001 16:56 schreef Devil_2000 het volgende:
Frontpage, is echt simpel om een beginnende website mee te maken.
Frontpage is niet gratis.Op dinsdag 13 november 2001 17:03 schreef daja het volgende:
[..]
waar kan ik dit downl. en is het in het nederlands?
hier zijn geen demo's vanOp dinsdag 13 november 2001 17:03 schreef daja het volgende:
[..]
waar kan ik dit downl. en is het in het nederlands?
is ook mijn favoriete proggieOp dinsdag 13 november 2001 16:58 schreef pimlie het volgende:
Macromedia Dreamweaver, om de concurentie is aan te wakkeren voor M$
An eternity is very, very long, especially towards the end.
Verwijderd
Vragen om problemen?Op dinsdag 13 november 2001 18:18 schreef Qul het volgende:
Ik gebruik er Macromedia Dreamweaver 4.0 voor, een een stuk met de hand (notepad).
Heel makkelijk om te beginnen!
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
ik ben ook ooit begonnen met Dreamweaver 2Op dinsdag 13 november 2001 17:53 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Voor een n00b is dreamweaver niet echt aan te raden
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Zeker weten! en dan kan je vanzelf wel overstappen naar KladblokOp dinsdag 13 november 2001 18:46 schreef Vanessa het volgende:
Ik vind Frontpage toch echt wel makkelijker dan Dreamweaver (om mee te beginnen)
Frontpage is om een goede basis mee te beginnen...
en we wachten op een waarschuwing van een modjeOp dinsdag 13 november 2001 18:18 schreef Qul het volgende:
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
ja news dat geupdate is in 2000 is oudOp dinsdag 13 november 2001 21:00 schreef DeathKnight het volgende:
M'n eerste site die al jaren lang op sterven ligt:
http://gdtvsoftware.gq.nu
Toch wel een goede gratis host achteraf gezien. Staat daar nu al een paar jaartjes, en nooit meer wat aan gedaan
Verwijderd
Ik heb nu versie 4.5, nog maar pas geleden opgehaaldOp dinsdag 13 november 2001 22:21 schreef ForayNL het volgende:
homesite
Verwijderd
Tis goed met je GerbenOp dinsdag 13 november 2001 21:00 schreef DeathKnight het volgende:
M'n eerste site die al jaren lang op sterven ligt:
http://gdtvsoftware.gq.nu
hehe, dat is relatief in termen jaren geleden!Op dinsdag 13 november 2001 22:42 schreef ChakotaY2K1 het volgende:
[..]
Tis goed met je Gerben
Updates:
Date - 12-03-00.
( bij News )
![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
das dus zeker niet voor n00bsOp dinsdag 13 november 2001 17:55 schreef jadjong het volgende:
allaire/macromedia homesite.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Heb ik zelf ook lang mee gewerkt. Maar als je eenmaal zelf tags en php wil invoegen wordt je niet echt blij. Ik heb de gekste capriolen uitgehaald om er sporend mee te kunnen werken.Op woensdag 14 november 2001 00:12 schreef highking het volgende:
Ik heb zelf NetObjects Fusion gebruikt voor mijn website.
Werk nog makkelijker dan frontpage en het resultaat is nog vele malen mooier!
Ik heb die van mij in een handomdraai gemaakt, als je er echt voor gaat zitten kan je hiermee ook iets echt moois maken!
Shareware versie kan je downen op http://www.netobjects.com
Verwijderd
Be Stronger Than Your Excuses
Verwijderd
Verwijderd
verise 4.5.2. is de laatste versieOp dinsdag 13 november 2001 22:30 schreef xmvl33 het volgende:
[..]
Ik heb nu versie 4.5, nog maar pas geleden opgehaaldIk had er al meer over gehoord en vind het wel een fijn programma, ik weet alleen niet of dit de laatste versie is?
Verwijderd
/dev/null
Verwijderd
Hmmmmz, niet helemaal up2date hèOp woensdag 14 november 2001 08:37 schreef ForayNL het volgende:
verise 4.5.2. is de laatste versie
Lang leve Frontpage EXPRESSOp woensdag 14 november 2001 08:54 schreef I_Stealth_I het volgende:
Frontpage zit niet bij de standaard edities, naar mijn weten. Je moet premium hebben
Verwijderd
En dat mag dus nietOp woensdag 14 november 2001 08:36 schreef Mr.Baze het volgende:
mwa, ben toch wel tevreden met FrontPage.
Heb de losse versie ge..huhu..kocht, en vind lekker werken, goed nederlands, makkelijke help.
Maar licht toch aan jezelf hoever je jezelf erin verdiept.
Leg mij maar eens uit waarom niet?Op dinsdag 13 november 2001 17:53 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Voor een n00b is dreamweaver niet echt aan te raden
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
ik wil nu niet gaan zeiken maar hij is toch niew!!!!Op donderdag 15 november 2001 10:16 schreef Zaagmans het volgende:
NOTEPAD all the way!
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Ik ben begonnen met Dreamweaver 1.2Op dinsdag 13 november 2001 18:42 schreef dreeke het volgende:
[..]
ik ben ook ooit begonnen met Dreamweaver 2
het is wel even wennen
Verwijderd
sorry dat ik dit topic schop hoor maar ik heb een virus gevonden in dat programmaVerwijderd schreef op 13 november 2001 @ 23:34:
Deze is ook wreed http://www.evrsoft.com/1stpage/ hij is gratis !! en ook erg makkelijk. Hij heeft nl 3 standen easy expert en hardcore das errug makkelijk. Hoop dat je er wat aan hebt.
There is no place like ::1
Wil je voordat je ongefundeerd begint te blaten en daarmee een 2 jaar oud topic omhoogt trapt eerst eens even goed le-zen?Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 04:35:
sorry dat ik dit topic schop hoor maar ik heb een virus gevonden in dat programma
Oeh, een javascript.Event: Virus Found!
Virus name: Js.Trojan.WindowBomb
Dan gaan we eens in de source kijken en in het prog zelf bij Instantz Scriptz (File: C:\Program Files\Evrsoft\1st Page 2000\IScripts\Buttons\Six buttons from hell.izs
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 30% gewijzigd door Rafe op 10-01-2004 12:00 ]
Dit topic is gesloten.
![]()