leadtek geforce 3 Ti-200 heatsink?

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
heeft de leadtek geforce 3 Ti-200 echt zo'n lullig heatsinkje zoals ie hier staat afgebeeld?

Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.nl/new/shared/images/ti200-big.jpg

En heeft deze videokaart ook verbeterde 2D weergave, net als z'n grote broer?

Verwijderd

Toevallig heb ik de leadtek geforce 3 Ti 200 en daar zit een keurige heatsink op. Zowel op de processor als op het geheugen. Op de processor zit zelfs een fan.
Mijn kaart lijkt niet op die van het plaatje. Er zitten ook leds op die aangeven of de kaart goed werkt en op 4x agp loopt. 2d weergave is zeer goed!!
Kortom ik ben zeer tevreden!!!

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
volgens leadtek europa wel.

maar das wel weer te modden denk ik hoor.

http://www.leadtek.nl/new/nl/pages/video/ti200.htm

Sinlath | Opinions may contain latency

• Sinlath
Op dinsdag 13 november 2001 17:08 schreef GaUrGuL het volgende:
Toevallig heb ik de leadtek geforce 3 Ti 200 en daar zit een keurige heatsink op. Zowel op de processor als op het geheugen. Op de processor zit zelfs een fan.
Mijn kaart lijkt niet op die van het plaatje. Er zitten ook leds op die aangeven of de kaart goed werkt en op 4x agp loopt. 2d weergave is zeer goed!!
damn jij heb mazzel zeg, ik heb een Ti200 2 weken geleden besteld, en de verkopers (heb meerdere winkels gebeld) wisten mij te vertellen dat de importeur van leadtek ze nog niet heeft.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Op dinsdag 13 november 2001 17:08 schreef GaUrGuL het volgende:
gelukkig maar, ik vond het al zo'n kneuzen heatsink en niet geschikt voor overklokken... :)

Verwijderd

Huh? Ik heb mijn leadtek gewoon bij Dynabyte gekocht vorige week....
Vreemd, eigenaardig en apart!!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 17:31 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

gelukkig maar, ik vond het al zo'n kneuzen heatsink en niet geschikt voor overklokken... :)
nee hoor op deze heatsink kun je erug makkelijk zo'n 7k koeler schroeven >:)

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Op dinsdag 13 november 2001 18:02 schreef GaUrGuL het volgende:
Voor hoeveel $$$?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

690 piekjes geloof ik

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
als die ti200 dezelfde heatsink+fan heeft als de ti500, hoever gaat ie dan wel niet? anders haal ik gewoon een ti200. 999,- vind ik eigenlijk aso duur...

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb de mijne ook bij Dynabyte vandaan voor NLG 679,-- Staat overigens ook op hun site en ik had hem ook toegevoegd in de pricewatch. In de computer van dynabyte bleek wel dat ze hem bijna nergens meer hadden in NL. hij stond in bestelling op het hoofdkantoor. Het filiaal waar ik hem haalde was het de laatste.
Verder
1) Hij heeft dezelfde heatsink als de TI500 dus met fan en niet zoals op het plaatje vd topicstarter.
2) 2d is gewoon erg goed voorzover ik het kan beoordelen op mijn 17" op 1152*864
3) Hij klokt lekker! Core 210 en Mem 491 dit blijft vooralsnog ook stabiel als ik een paar uur zit te q3'en.
Hij kan nog verder denk ik maar ik heb het nog niet geprobeerd omdat ik stapje voor stapje verder ga met oc'en ben tevens de afgelopen dagen van huis geweest.
4) Het schijnt dat deze kaart precies hetzelfde mem heeft als de TI500 van Leadtek. 3.8ns dat beloofd dus wat. meeste mensen geven tussen de 500 en 530 aan voor de mem.

nadeel: je krijgt er 2 mooi uitziende games bij maar het speelt voor geen meter. maarja wie koopt zijn videokrt nou voor de gamez.
nadeel2. de opzich aardige winfox utility die erbij zit zorgt op mijn systeem voor vastlopers. nadat ik het eraf gehaald had nog geen problemen tegengekomen

Mijn conclusie: als je geen heel specifiek wensen hebt maar een 'betaalbare'' geforce 3 met overklokkwaliteiten die de TI500 evenaren loop je volgens mij geen rizico's.

ben iig zeeer content met deze rakker

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Verwijderd

had met dat achterlijke winfox inderdaad ook vastlopers...
welke drivers gebruik jij en wat voor benchmarks haal je?

• Sinlath
Op dinsdag 13 november 2001 18:02 schreef GaUrGuL het volgende:
eh das nou net de ene winkel die ik niet heb gebeld. |:(

Verwijderd

Beste Gaurgul en Help!!!!, ziet jullie kaart eruit zoals hier:
http://www.ixbt.com/video/images/leadtek-gf3ti/leadtek-ti200-front.jpg
Die foto op leadtek.nl lijkt trouwens verdacht veel op de reference kaart van nvidia, er staat zelfs "nvidia" rechtsonder... vraag me af of die foto wel klopt...

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

He ploppie,
ik weet zeker dat het dezelfde heatsink is als jouw foto/link en volgens mij (wat ik me herinner heb nl geen zin om hem er nu uit te halen) is het ook dezelfde kaart. Heb net ff zitten q3en en UT'n en hij loopt inmiddels prima op clock 210 en mem 500 dat is toch wel een leuke overclock?

He GaUrGul,
Benchmarks heb ik niet behalve sisoft pro. maar dat interesseert me ook nietzo heel erg. Wilde net ff 3dmark2001 downen maar ik vind 40meg voor een benchie wat veel als je 56k modemt. :'( ;) Ik vermoed dat het wel ok is als je alle testen leest ontlopen gelijk geklokte kaarten elkaar weinig. Mijn specs kun je overigens natuurlijk in mijn sig lezen. Verder gebruik ik gewoon de laatste officiele nvidia drivers 2183.

Nogmaals ben zeer tevreden en als je hem voor deze prijs over zelfs lager kan vinden lijkt het me een goede koop. Op een gegeven moment kun je blijven wachten maar ik wilde nu gewoon een nieuwe!!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op dinsdag 13 november 2001 21:16 schreef Help!!!! het volgende:
He ploppie,
ik weet zeker dat het dezelfde heatsink is als jouw foto/link en volgens mij (wat ik me herinner heb nl geen zin om hem er nu uit te halen) is het ook dezelfde kaart. Heb net ff zitten q3en en UT'n en hij loopt inmiddels prima op clock 210 en mem 500 dat is toch wel een leuke overclock?
nu nog de core naar 240 en je hebt een ti500 :9
de gewone gf3 loopt op 200/460, dus daar ben je al voorbij :)

Verwijderd

He Help!!!!,
dat lijkt me inderdaad een acceptabele overklok :) 1 vraagje nog: ziet de achterkant van de doos er zo uit:
http://www.ixbt.com/video/images/leadtek-tdh/leadtek-gf3-2d.jpg
Zo zou de doos van de "oude" Geforce3 TDH eruit moeten zien, maar ik was benieuwd of de Titaniums dat plaatje ook hebben. Thanx :)

Overigens, ik zag dat paradigit.nl de kaart ook in het assortiment heeft staan voor 599,-. Iemand dat al geprobeerd?

Verwijderd

Ik lees nu twee mensen die problemen ondervinden met dat winfox programma. Is dit alleen voor de hardwaremonitor functie of moet je dit programma ook ergens anders voor gebruiken waarbij het ook niet werkt? Onder welk os draaien jullie dit? Voor welk os is dit programma allemaal geschreven? (ik kan dit niet op de site vinden en heb ergens gelezen dat hij alleen voor w98/ME is en niet voor W2k/XP wat ik dus wil gaan draaien).

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ploppie,

ik zal vanavond nog ff kijken maar volgens mij heeft de G3ti200 doos het niet.

Guardian,
ik gebruik nu ME en binnenkort XP.
weet niet of Winfox ook al onder XP werkt.
Winfox is o.a. een overklok en hardwaremonitor util. Best wel mooi met een paar handige vondsten maar als het niet werkt is het ook niet erg. daar koop je geen videokrt voor. nvmax is voldoende.
zag op de site van leadtek dat er inmiddels een winfox 2beta is. wacht echter wel op de final.

PC Specs

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ploppie,

mijn doos geforce 3 Ti200 heeft die afbeelding niet.

PC Specs

Verwijderd

Dat winfox werkt alleen onder win9x os, 2k en xp (laatste niet getest maar ik denk van niet) niet

Verwijderd

hebben julie voordat je de kaart ging overclocken eigenlijk er een cooler of nieuwe heatsink ingezet/bijgedaan??
zo ja, welke en hoeveel koste deze?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:01

Phydomir

Dennis

damn.. ouwe }:O

maar goed. Ik heb ook een gf3 ti-200 en die heb ik zonder extra koeling stabiel op 220/500 lopen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Mystic_Jack
  • Niet online
Op vrijdag 15 maart 2002 18:04 schreef jcross het volgende:
hebben julie voordat je de kaart ging overclocken eigenlijk er een cooler of nieuwe heatsink ingezet/bijgedaan??
zo ja, welke en hoeveel koste deze?
Ik heb de simpelste oem versie van Leadtek zonder fan :(, maar blijft wel goed lopen op 200/500. Alleen de kast wordt wat warmer binnenin. :)
Heb er wel een fan erop gehad, maar die deed het niet helemaal lekker, was een oude pentium 1 fan.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Pagina: 1