Joepie, de feestdagen kom er weer aan! Dat betekent veel eten, veel cadeautjes krijgen maar ook veel gamen (gezien de temperaturen in december). Natuurlijk ben ik al volop bezig sites af te speuren naar leuke dingetjes die ik aan de goedheiligman kan vragen voor het heerlijk avondje. Hier bij ons word het niet zo uitbundig gevierd dat er met cadeaus van meer dan 100 piek gesmeten word, neen, het blijft kleinschalig met acceptabele prijzen die ouder-vriendelijk zijn. Daarom heb ik een lijstje opgesteld met de games die ik wil hebben van de goede sint, het is als volgt :
1. Diablo Battlechest (Diablo 1, 2 en Lord of Destruction in 1 box) - (Fl. 92,00 - www.NLStore.nl)
2. Diablo 2 (Fl. 57,00 - www.NLStore.nl)
3. Half-Life Generation (Half-Life pack, Half-Life, Counterstrike & Opposing Force) - (Fl. 59.95 - Bruna.nl)
4. Soldier of Fortune (Special Edition) - (Fl. 29,95 - Intertoys)
5. Diablo 1 (Fl. 14,95 - Intertoys)
Verder ben ik nog niet gekomen, en in combinatie met een der budget-titels verwacht ik wel andere presentjes.
What the *peep* is nou de bedoeling van dit topic hoor ik je denken, simpel : post hier JOUW persoonlijke verlanglijstje met de software (lees : computerspelen) die jij graag wilt op sinterklaas/kerst. Leuk hè?
1. Diablo Battlechest (Diablo 1, 2 en Lord of Destruction in 1 box) - (Fl. 92,00 - www.NLStore.nl)
2. Diablo 2 (Fl. 57,00 - www.NLStore.nl)
3. Half-Life Generation (Half-Life pack, Half-Life, Counterstrike & Opposing Force) - (Fl. 59.95 - Bruna.nl)
4. Soldier of Fortune (Special Edition) - (Fl. 29,95 - Intertoys)
5. Diablo 1 (Fl. 14,95 - Intertoys)
Verder ben ik nog niet gekomen, en in combinatie met een der budget-titels verwacht ik wel andere presentjes.
What the *peep* is nou de bedoeling van dit topic hoor ik je denken, simpel : post hier JOUW persoonlijke verlanglijstje met de software (lees : computerspelen) die jij graag wilt op sinterklaas/kerst. Leuk hè?