Crosspost

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik stelde zojuist een nieuwe vraag over die ps2 voor 101 euro. Dat topic werd meteen gesloten, omdat ik de vraag zou moeten stellen in een eerder topic.
Maar nieuwe vragen stellen in een topic heeft toch geen zin? Dan gaan er allemaal vragen door elkaar lopen binnen een topic. :?
Als iemand een probleem heeft met Windows XP dan moet ie toch ook niet die vraag stellen in een bestaand topic.
Ik d8 juist dat er in een topic een vraag wordt gesteld en daar moet antwoord op gegeven worden. Nieuwe vraag, nieuw topic. Lijkt mij in ieder geval.

Verwijderd

Het gaat over diezelfde PS2 voor 101 euro. Da's 1 topic.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Edit :X

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Het ging niet over die cd32 topics. Dat die ene gesloten werd kan ik nog wel inkomen. Vandaar dat ik een nieuwe had geopend, die mijns inziens wel mag.
Maar ik vind het wel deglijk een nieuwe topic, op die oude topic komen alleen maar reply's binnen over dat mensen hem besteld hebben en of ze de site betrouwbaar vinden en of hun duits wel goed is en ga zo maar door. Ik wil gewoon alleen weten of iemand dat ding al ontvangen heeft. Dus ik stel een nieuwe vraag. Die veel specifieker is zodat ik niet elke keer hoef te kijken op dat andere topic waar in 99% van de gevallen een reply binnenkomt over iets dat ik niet wil weten.